1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in 1 plus,nog geen installatiepakket ontvangen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door tuupje32, 1 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo beste mensen,

    Wij zijn recent verhuist naar dit nieuwe adres en hebben voordat we gingen verhuizen alles in 1 plus aangevraagd.
    Nu hebben we internet en digitale tv(we hadden al digitale tv los samen met internet),maar we hebben nog geen nieuw installatie pakket ontvangen van Ziggo.
    Ook hebben we een HD decoder erbij genomen,ook deze is niet geleverd geworden.
    Zover ik weet moet je als je telefonie via de kabel gaat gebruiken toch een nieuw modem krijgen,of zie ik dit verkeerd?
    Mijn ouders en mijn zus zijn ook sinds kort overgestapt op een alles in 1 pakket en die hebben het installatie pakket keurig op tijd ontvangen,alleen de desbetreffende digitale decoder en hard disk recorder zijn later geleverd.
    Hebben ze nu een fout gemaakt bij Ziggo of duurt het nu gewoon iets langer?
     
  2. Net even op mijn Ziggo gekeken,hier staat dus nog gewoon het oude adres vermeld i.p.v. het nieuwe adres,terwijl we de verhuizing al ruim van te voren hebben aangegeven.
    Nu zal het installatie pakket van Alles in 1 Plus dus wel op het oude adres afgeleverd zijn i.p.v. op het nieuwe adres.
    Net voor de zekerheid nog gebeld met Ziggo helpdesk,maar die kunnen me ook niet veel wijzer maken.
    Ik wacht nog wel even af,anders bel ik maar weer eens terug.
     
  3. Heb je een schriftelijke bevestiging gekregen van de verhuizing? Deze wordt, tenzij anders aangegeven, naar het oude adres gestuurd. Is die nooit verstuurd, dan ben ik bang dat je verhuizing niet is verwerkt.
    Is dat wel het geval, kan je het best terecht bij optie 3 en daarna 4, en niet bij de verhuisservice. Zij kunnen namelijk een ingevoerde wijziging niet veranderen, en de administratie wel.
     
  4. Ja we hebben op 12 februari al een bevestiging gekregen dat we 1 April gingen verhuizen,je zou zo zeggen dat het dan wel allemaal duidelijk is maar niks is minder waar.
    Vandaag ook alweer geen internet,dat was uitgevallen,alweer naar Ziggo kunnen bellen,derde keer alweer in 3 dagen,3 keer teveel naar mijn idee.
    Begin me dr langzaam een beetje over op te winden,want als je naar Ziggo belt word je van het kastje naar de muur gestuurd,die afdeling verbind je weer door naar die afdeling en allemaal lijken ze van niks te weten,erg irritant,zou het fijn vinden als er een Ziggo Official wil reageren hierop en er eens aandacht aan wil besteden,want hier worden wij niet zo vrolijk van.
    Ik bedoel,een verhuizing verwerken en alles netjes op tijd leveren lijkt me toch niet zo moeilijk of wel?
     
  5. ik heb ervaren dat ziggo werkt met verschillende adresbestanden. ziggo utrecht gebruikt het oude adres nog minstens een halfjaar na verhuizing. hou daar rekening mee.....
     
  6. bij overstap naar 3-1 in jan. 2009 heeft er circa 3-4 weken gezeten tussen aanleveren modem en ontvangst digitale tuner.
     
  7. Na drie keer gebeld te hebben en mails gestuurd te hebben waar we geen reactie op krijgen geef ik het op,we hebben nog steeds geen installatie pakket ontvangen en ook nog geen HD decoder die we optioneel erbij hebben genomen.
    Ook staat op mijn Ziggo nog steeds het oude adres,het oude losse internet abbo en de losse digitale tv,terwijl dit al lang naar Alles in plus veranderd had moeten zijn.
    Lekkere puinzooi bij Ziggo dus,als ik het eind van de maand nog geen installatie pakket heb mogen ontvangen mogen ze ons als klant vaarwel zeggen.
    Ik kan niks anders dan me hierover groen en geel ergeren,ze hebben ons nota bene 12 februari van dit jaar,dat is nu al bijna 2 maanden,een verhuisbevestiging gestuurd en als het dan nu nog niet geregeld is vind ik dat diep triest.
    Ik wil daarom dringend verzoeken dat een Ziggo official op deze site hierop reageerd en hier eens aandacht aan gaat besteden,of zijn de Ziggo officials inmiddels verdwenen met de noorderzon omdat er teveel geklaagd werd?
    Hier ga ik dus niet mee accoord:no:

    Als het niet via de normale weg kan,duidend op de HD,dan maar via het forum,dat naar mijn idee in het leven is geroepen om Ziggo-abbonees te helpen en bij te staan.
     
  8. Beste Tuupje,

    Wat vervelend om te horen dat je bestelling vast is komen te staan in het systeem.

    zou je mij even een mailtje kunnen sturen (of een PM) met daarin de postcode + huisnummer van het nieuwe en het oude adres.
    vermeld ook even een contactnummer waar ik u eventueel op kan bereiken.

    ik kan niet beloven dat ik dit morgen voor je opgelost heb , maar ik ga het voor je oppakken.

    er is wel een bekende vertraging bij de leverancier omtrent alles in 1 / decoders . dit zou normalite niet langer moeten duren dan 4 weken.

    aangezien je verhuizing ook nog niet helemaal is doorgevoert betekend het dat het ergens op hangt, ik kan dit pas morgen voor je controleren op de zaak.

    zou je in je bericht het volgende willen zetten :

    Ik ga mijn best voor je doen.

    Groet,
     
  9. Heb precies hetzelfde gehad alles werd naar het oude adres gestuurd,
    inlogcodes, activatiecodes, hd recoder etc. Bij mij heeft het nog 3 weken geduurd voordat alles op mijn nieuwe adres kwam. Daar kwam nog bij dat toen ik het verhuisbericht had doorgegeven ik gelijk geen internet en telefoon meer had alleen nog tv op het oude adres. Al met al 2 weken geen internet en telefoon op het oude adres en 4 weken geen signaal op het nieuwe adres.
    Mobiel bellen met ziggo. Kassa !!!!!!
     
  10. Vervelend ,

    Ik neem aan dat het nu wel allemaal is opgelost ?

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina