1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan geen mail versturen

Discussie in 'Internet - Email' gestart door renetta, 1 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. outlook probleem

    hallo
    heb een probleem met verzenden en ontvangen
    krijg deze foutmelding steeds-----Kan de host pop3 niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: 'pop3', Server: 'pop3', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D

    ik ben een beginneling
    wie kan mij de helpen ,met instructie,s te geven
    weet niet waar ik het zoeken moet
    mvg emily
     
  2. Volgens mij dien je bij inkomende e-mailserver "pop.ziggo.nl" en bij uitgaande "smtp.ziggo.nl" in te vullen.

    Groetjes,

    Rene
     
  3. De pop3 servernaam is verkeerd ingevuld.
    Dat moet zijn :
    pop.ziggo.nl
    of wanneer je @home adressen wilt/kunt blijven gebruiken (mogelijk al uitgeschakeld, dus pas op!):
    pop3.home.nl

    Kijk ook even naar het smtp adres:
    smtp.ziggo.nl
    of
    smtp.home.nl

    Mees de Roo
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina