1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Even Geduld AUB

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Havik, 1 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. zie dit steeds vaker,
    Zenders in de ..euh Nieuws extra betaalde kanalen de even geduld AUB.
    ZIGGO..... wat een zooitje amateurs, MultiKabel: come back please
    en wat doet de ZG gebruikers vereniging ?? dit maal ??? :no:

    Weer niets waarschijnlijk.. lekker slempen zeker met de Ziggo-Directie zeker ?
    Waarschijlijk het onderlinge bonus gehalte bepalen...
    wat heb ik spijt van mijn vroege lidmaatschaps aanmelding en als ik ooit een werkbare manier vind om dit lidmaatschap op te zeggen..... AUB ?
     
  2. Wat een merkwaardige manier om aandacht te vragen voor problemen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2009
  3. "Even geduld a. u. b." is een still van de omroep.
    Ziggo zet nimmer deze mededeling op het scherm.
    Dus wel even aan het juiste adres klagen!
     
  4. Ik ken hem wel i.c.m. een E30-melding
     
  5. Een verkeerd pilletje geslikt ??
     
  6. Aha. Een error melding van de decoder...
    Topic starter zou eens kunnen proberen te resetten en de kaart opnieuw te plaatsen. En dan de decoder een tijdje aan te laten staan.
     
  7. Blijft een merkwaardige manier om een probleem onder de aandacht te brengen.
     
  8. Als ziggo voor stills verantwoordelijk was dan zou die tijd vast en zeker voor promotie gebruikt gemaakt kunnen worden.

    georgina verbaan spammage :D

    over die E-30 , soms doen decoders dat en blijven ze het doen als er onderhoud is geweest en de decoder een "tikje" heeft gekregen qua signaal.
    als je de stroom van de decoder haalt , trek ook even de coax (antennekabel) eruit en zet eerst de decoder weer aan.

    dus voor
    E30/E34 :


    • Smartcard uit decoder halen.
    • Decoder van het stroom afhalen
    • Coax (Antennekabel richting de muur) eruit halen
    • Wachten we even een minuutje
    • Stroom erop
    • Decoder gaat opstarten (Laat de Scart/HDMI kabel erin zitten anders zie je niet de meldingen op de tv)
    • De Decoder geeft een E48/E52 melding (Geen signaal)
    • Doe de coax kabel er nu weer in.
    • De decoders E48/E52 verdwijnt nu
    • Er verschijnt nu een melding "E04 - Voer smartcard in"
    • Doe de smartcard weer in de Decoder
    • Geniet van de Digitale televisie zoals het was

    :giveup:mocht dat uiteindelijk niet helpen,dan raad ik je echt aan om even te controleren of er een update beschikbaar is voor je decoder (naar Menu -> installatie / instellingen).
    is er geen update beschikbaar ? doe dan een Fabrieksinstellingen herstellen en daarna de update. (je raakt hier wel je fav. instellingen etc kwijt) :giveup:


    suc6

    ps :

    /agree

     

  9. Geen bier meer voor HAVIK !!!!!!!!!!!!!!!!:pompom::pompom::pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina