1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Compliment voor de monteur

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Willo, 1 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Deze monteur verdiend wel een hele warme douche, daar kan de directie een grote voorbeeld aan nemen. Wie meld deze montuer aan bij tros radar voor de warme douche. :applause:
     
  2. Mag ie eerst hier even langskomen voor de telefoonlijn... dan heb ik er ook wat aan :P
     
  3. Brammetje je kan ook vragen of speciaal de monteur van bus 380 langskomt bij je, dan weet je zeker dat je weer een levend lijntje hebt.:pompom:
     
  4. Hmja, sorry, ik mag hier niet mijn probleem vermelden van '...' (vooral niet in de context met die monteur) en ik blijf toch aardig normaal. Toch? Maar '...' geeft ook al toe dat het forum er ook niets aan kan doen, dus de medewerkers die meelezen doen dus ook niets meer. Maar sorry Willo, ik ben teruggefloten voor een normale opmerking over een storing, welke door een monteur of iets dergelijks toch opgelost kan worden? Nee, men stuurt geen monteur, dit kan op afstand. Hier toch redelijk on-topic betreffende de monteur van bus 380? Maar goed, ik hou me stil :D
     
  5. Als het er maar bij 1 bleef tot daar aan toe, maar buiten je eigen topic roer je je toch ook aardig hierover in andere topics.

    Ik geef toe, je moet een beetje mazzel hebben met monteurs. Maar helaas zijn ook een hoop probs administratief en ik begrijp dat men bij Ziggo verzuipt in de handmatige correcties. Kennelijk moet dat dan ook nog eens over een aantal schijven lopen.
     
  6. Het was ook geen kwaad woord richting jou, dit was enkelt in samenhang met de opmerkingen over die bewuste monteur, die wil ik hier graag eens op bezoek hebben dan. Ik blijf verder aardig in het eigen topic (welke helemaal opgeschoond is, wil daar geen twijfel over laten bestaan en ga gewoon verder heel veel euro's verkwanselen aan de HD). Zoals ik al eerder zei, vind ik persoonlijk de storing betreffende de telefonie, minder erg dan de toenmalige internetstoring, dus hier zal ik echt niet moeilijk over gaan doen, maar vond de 'onterechte' terechtwijzing betreffende dit topic ietwat overdreven. Neemt niet weg dat ik de telefoniestoring graag opgelost zie worden, maar een monteur wordt niet gestuurd, want het zou opgelost moeten zijn na het handmatig invoeren. De HD doet dus verder niets, alleen zeggen dat het opgelost gaat worden (al 2 weken). Meer kan ik ook niet, anders dan het hier melden Ben. Gewoon mijn 2 centjes... ;)
     
  7. Brammetje ik vind het toch wel ontzettend erg raar dat er bij jou geen monteur langs gestuurd wordt als je al zolang geen telefoon hebt:!:

    Ik gun jou echt de monteur van bus 380, die kan meer voor jou betekenen dan die hele suffe helpdesk:wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina