1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Compliment voor de monteur

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Willo, 1 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gisterenmiddag zou hier na ontelbare telefoontjes de monteur langskomen tussen 12.00 en 18.00 uur.

    Prima, een vrije middag genomen en wachten maar. Om 16.20 ging onze telefoon...........huh onze telefoonlijn was toch zo dood als een pier???

    Aan de lijn had ik een ziggo monteur, die helaas niet bij ons langs kon komen, omdat er ineens een hogere netstoring was, zodat hij, als wij dat persé wilden, wel een nieuw modem kon komen plaatsen, maar dat wij dan helemaal niets meer zouden hebben, omdat de nieuwe modems niet meer aangemeld konden worden. De goede man maakte zijn welgemeende excuses en wij staan in zijn persoonlijke agenda om zodra ze weer modems kunnen aanmelden, wij als eerste geholpen worden.

    Klasse dat deze man tenminste nog opbelde en zijn excuses aanbood.

    Die excuses zijn voor 100% aanvaard, al vraag ik me af waar de excuses blijven van het management en de directie van Ziggo.

    Zijn de directie en het managment van Ziggo zich bewust, dat hun lekker achter hun bureautje zitten en dat de monteurs de boze mensen op moeten vangen en uitleggen dat hun ook maar gestuurd worden??????

    NEE, dat zijn ze waarschijnlijk niet, vandaar dit COMPLIMENT voor de monteur (helemaal uit Groningen) die tenminste het fatsoen had om netjes door te geven en uit te leggen dat hij niets voor ons kon betekenen.
     
  2. Toevallig omgeving wieringerwerf?

    Deze monteur heb ik gister begin middag ook over de vloer gehad. (probleem aanmelden modem)
    waarna hij tot de conclussie kwam dat ze verdere klussen op de dag geen zin hadden (ontdekking hogere netstoring)

    Smiddags ook rond half 5 een telefoontje gehad. dat er met man en macht aan gewerkt werkt klein half uurtje later kwam de boel weer online.

    Erg aardige vent die gister te veel afgeblaft is door andere klanten
     
  3. In Wieringerwerf zelf:grin:
     
  4. :pompom:De monteur uit Groningen is langs geweest en alles doet het weer!!!!! Prima monteur!! Hij heeft alles rustig uitgelegd wat er de afgelopen weken aan de hand was, zodat wij nu ook snappen waarom wij geen internet en geen telefoon hadden.

    KLASSE:thankyou: monteur van bus 380
     
  5. Misschien handig om dat sumier te vertellen misschien...
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
  6. Ziggo is bezig om alles aan elkaar te koppelen, alleen lukt dat dus niet echt, want er is een bug, die als ik het goed begrepen heb zich verder uitbreidt.

    Tweede probleem was een hogere netstoring, waardoor er geen nieuwe modems meer geactiveerd konden worden, omdat er geen plaats meer was voor nieuwe modems.

    Probleem 1 is/was er al vanaf het "grote onderhoud" en probleem 2 kwam er afgelopen dinsdag bij, zodat de monteurs gewoon niets meer konden doen.

    Het probleem was alleen dat de helpdesk vanaf dinsdag alle klachten gooide op de hogere netstoring, ook al had je al tig keren gebeld, VOORDAT die netstoring er was.

    Wat die bug nu precies is weet ik niet, zo technisch ben ik nu ook weer niet:mrgreen:, maar ik blijf er op hameren, dat niet de monteur alles op zijn dak moet krijgen voor dingen die de helpdesk zomaar even uit hun mouw schudden als oplossing voor het probleem. De monteur heeft echt een werkopdracht nodig en niet even worden doorgestuurd door de buren of zo.
     
  7. Namens mijn buren op 38 en 40:thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou: voor het verhelpen van de storing.

    En wederom de monteur van bus 380:applause:
     
  8. Hij is goed bezig daar... :D
     
  9. Heel goed bezig, want de buurvrouw van nummer 40 moest de deur opendoen voor de buurvrouw van nummer 38. Voor nummer 40 zou er een mailtje gestuurd worden naar de technische dienst en dat was natuurlijk:roll: niet gedaan, wat zou inhouden dat nummer 40 eigenlijk weer zou moeten bellen (ik dus, want zij had geen telefoon) en hij heeft dat toch tussendoor verholpen!

    Snap je het nog:grin:
     
  10. Nog steeds... :D

    Vraag me af wat ze bij ons gaan doen om het 'dode' telefoonlijntje weer leven in te blazen... Al sinds die 19e maart geen telefoon. Denk je dat je ettelijke malen correct te woord bent gestaan, gebeurt er nog niets :D
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina