1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Bij wie moet ik nou zijn vanwege die zwarte opnames?

Discussie in 'Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)' gestart door zomer86, 31 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ok ik heb het nou een tijdje aangezien zo'n 8 maand, maar begin er nu toch aardig zat van te raken. Is dit nou gewoon een firmware probleem, aangezien het dan niet uitmaakt als ik om een nieuwe vraag. Zo nee wat dan te doen en bij wie moet ik zijn, bij het bedrijf waar ik hem heb gehaald of bij Ziggo zelf. Ik vind het ronduit belachelijk dat er nog steeds niet wat aan is gedaan, en wil gewoon een kastje wat wel werkt! Dus als iemand mij kan vertellen waar ik naar toe zou moeten bellen, en graag antwoord op mijn vraag waar het nou precies aan ligt.
     
  2. Probeer Ziggo - TD televisie (0900-1884, optie 2 en daarna 1), maar ik neem aan dat je dat ondertussen zat bent. Anders de fabrikant; contactinfo kan je vinden op de bijgeleverde handleiding of garantievoorwaarden.
     
  3. Consumentenrecht:
    Formeel is de leverancier waar je 'm kocht verantwoordelijk voor een goede werking van het apparaat. Ook na de garantieperiode. (Dat is niet af te schuiven op anderen)
     
  4. Correct, alleen technische informatie is vaak betrouwbaarder van de fabrikant dan van de leverancier. De leverancier zal je echter sneller een vervanging zoeken.
     
  5. Zwart beeld

    ik heb denk ik ook zoiets probleem gehad en heb de PVR terug gezet naar de fabrieksinstellingen en het probleem is bij ons helemaal over. ter informatie dit nog voor dat ik het heb terug gezet hadden we bij div zender een icoontje met IR en daarna niet meer.


     
  6. Nog steeds af en toe zwart beeld bij opname

    Nog steeds heb ik af en toe een opname met zwart beeld. Toch al eens de instellingen gereset naar fabrieks waarden.
    Lijkt toch een firmware probleem, loopt ook niet zo'n vaart met updates van dit apparaat.
     
  7. Ik heb sinds een aantal weken deze problemen met de zwarte opnamen ook.
    Ik heb 4 weken geleden de PVR terug gezet naar de fabrieksinstellingen, maar tot mijn verbazing had ik afgelopen week weer een zwarte opname.

    Wat zijn alle mogelijk oplossingen, want ik wil ze (graag) allemaal proberen, ik heb al even gezocht op dit forum, maar ik wil toch even weten wat jullie allemaal geprobeerd hebben....

    Mogelijk is het netwerk van Ziggo aangepast en de firmware nog niet, zo ja wanneer komt er nieuwe firmware uit voor deze PVR.
     
  8. Zwarte opname RTL

    Ik heb de Humax9200 nu ruim twee jaar en heb in die hele tijd 2 keer een zwarte opname gehad. Maar wat ik nu ineens heb, sinds een paar dagen, is dat opnames van RTL4, 5, SBS6 en RTL7 zwart zijn. Opnemen van andere zenders is geen probleem. En niet alleen dat, als de opname iets langer dan enkele seconden loopt, komt het voor (natuurlijk weer niet iedere keer want dat zou te makkelijk zijn :roll:) dat ook de zender zelf, inclusief de andere rtl's op zwart gaan dus ik kan dan ook niet meer live kijken. De Humax geeft een E 32-37 foutcode) Na een korte of wat langere periode (gisteren een uur) komt het beeld weer terug.

    ik zag links naar oudere discussies over zwarte opnamen maar om een of andere reden krijg ik die pagina's niet te zien dus ik kan niet lezen of dit een bekend probleem is, of er oplossingen zijn - dus enige hulp is zeer welkom!

    Ik vind het zo raar dat opnames van het ene kanaal wel goed gaan en van het andere niet!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2009
  9. Hmm, ik had een opname geprogrammeerd voor vanmiddag en vanuit standby werken opnames wel goed. Alleen als het apparaat in gebruik is lijkt het mis te gaan :sad:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina