1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoonlijn blijft 'dood'

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Ed, 31 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het is lichtelijk onbeleefd om een PB te negeren, inderdaad. Maar als iemand geen zin heeft om jou te helpen in zijn vrije tijd, is dat zijn goed recht. Als je dan het antwoord krijgt "sorry ik heb al teveel dingen in behandeling" of "probeer die en die eens, die kan je eerder helpen", heb je geen enkele grond om daar boos over te worden. Als Ziggo je weigert te helpen, is dat een klacht waard. Maar als een medewerker buiten werktijden, verplichtingen etc. om af en toe een klacht behandeld, en de jouwe zit er niet tussen, kan je alleen maar blij zijn voor degenen die wel geholpen werden, dat hadden ze immers óók niet hoeven doen.
     
  2. Jullie hebben allemaal gelijk hoor... Ga me nou aub niet uitleggen wat de mensen die bij Ziggo werken hier in hun vrije tijd doen... loop al een aardig tijdje mee en ja, meestal helpen bepaalde lieden wel. Dus is ook zeker geen steek richting hun.

    Begrijp inderdaad wel dat vele mensen een hekel beginnen te krijgen aan dat vieze genuanceer en de verdedigende opstelling van bepaalde personen.

    Maar goed, ik heb dus wel gelijk met de opmerking over het selectieve helpen van bepaalde lieden.

    Gegroet... slotje.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina