1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Extra smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door elianmars, 30 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als je bovenop het basispakket ook het totaal pakket wil zien, dan moet je inderdaad 9,95 extra betalen.
     
  2. Dat is dus ook de reden dat ik een extra kaart heb gekocht ;)

    Ik heb inmiddels wel schriftelijk bericht gekregen, dat de kaart is aangemeld.

    Zal wel goed komen.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95/21.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  3. Zit jij hier alleen maar om andere belachelijk te maken en Ziggo af te zeiken?

    Het feit dat jij het al wist wil niet zeggen dat iedereen dat al weet.
     
  4. Mijn opmerking was eerder relativerend bedoeld, omdat we anders in rondjes zitten te praten.
    Matig je toon, trouwens.
     
  5. als het goed is zelfs 5 kaarten per huishouden maar 3 waarop ook alle ectra aboo's op staan
     
  6. Ja je mág er wel meer registreren, alleen sluit je een extra zenderpakket af voor gebruik tot en met drie SmartCards.
    Alleen dan is de vraag: kan je dan kiezen om, als je bijvoorbeeld vier SmartCards hebt, een extra pakket maar op drie SmartCards te ontvangen en niet op de vierde, zodat je niet tweemaal het abonnement hoeft te betalen? (tenzij je dat graag wilt uiteraard). Het lijkt me niet logisch dat de synchronisatie automatisch ook van toepassing is op een groter aantal SmartCards dan drie, anders zouden sommigen voor vervelende verrassingen komen te staan. Maar ik ga nergens van uit met Ziggo, heeft iemand hier ervaring mee? Op de website bij Meerdere SmartCards kan ik het in ieder geval niet vinden.
     
  7. Nu snap ik toch iets niet. Ik heb een tweede smartcard laten registreren. Die zit nu nog in de preview-periode en ik heb op 28 maart ook een wijzigingsoverzicht van Ziggo ontvangen. Daarop staan netjes allebei de smartcard nummers, inclusief Digitaal Totaal en Film1.

    Maar als ik, zoals in de brief staat aangegeven, op Mijn Ziggo kijk, dan staat daar alleen mijn oorspronkelijke smartcardnummer, en niet mijn tweede. Gaat dat straks dan wel goed als de preview periode op mijn tweede kaart is verlopen?
     
  8. MijnZiggo wordt altijd later bijgewerkt, pas bij de volgende facturatieronde waarschijnlijk. Als je een schriftelijke bevestiging hebt waar beide nummers op staan, is alles in orde.
     

  9. Mijn kaart is inmiddels al een tijdje geregistreerd, facturen gaan ook goed, geen dubbele kosten o.i.d.

    Maar ik heb nog wel alle "preview" kanalen [​IMG]
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina