1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Extra smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door elianmars, 30 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben aan het zoeken geweest op Ziggo.nl en hier op het forum, maar kan er niet achter komen hoe ik een extra smartcard kan bestellen.

    Het liefst doe ik dat online, zodat ik niet uren aan de telefoon hoef te hangen eer dat ik word geholpen door de klantenservice.

    Wie weet hoe ik zo'n card kan bestellen?
     
  2. Gewoon in de winkel kopen zo'n ding. Ze zijn los te koop.

    Gert.
     
  3. Nee, dat is een starterspakket, in andere woorden, een smardcard en wat foldermateriaal en een retourenveloppe.
    https://www.sluitallesaan.nl/shop/cat/1000042.jsf


     

  4. Ok.

    Maar hoe werkt dit dan? Op welke manier krijg ik hetzelfde pakket, als wat ik nu heb, op die smartcard?
     
  5. Een nieuwe smartcard heeft altijd twee weken preview periode , alle digitalezenders op die kaart.
    Koop de sc in een winkel voor 29,95, Expert of Media markt b.v..
    Na die twee weken sc aanmelden of via internet of via antwoordkaartje of per telefoon, de pakketten van de oude kaart komen dan ook op de nieuwe kaart voor de prijs van 1 abonnement.
     

  6. Koop zo'n smartcard gewoon online voor veel minder dan de officiële prijs, hier bijvoorbeeld.

    En aan de telefoon hangen om je nieuwe kaart aan te melden (bij voorkeur na afloop van de preview periode) hoeft ook niet. Maak even een 'Mijn Ziggo' account aan op ziggo.nl en je kunt daar het nummer van je nieuwe kaart online aanmelden. Let op: om een 'Mijn Ziggo' account aan te kunnen maken heb je wel je Ziggo klantnummer nodig. Dat nummer vind je op je rekeningafschriften. Mutaties via 'Mijn Ziggo' worden heel snel (binnen maximaal één uur) verwerkt.
     

  7. Kijk, nu is het duidelijk :applause:


    Ik heb al een Mijn Ziggo account, dus het gaat helemaal goed komen.

    Allen bedankt voor de reacties! :thankyou:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina