1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Te belachelijk voor woorden

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door jhonno, 30 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Opgelost

    Even een vervolg op wat er verder gebeurd is
    Nadat Kingpin me gisteren vroeg een pm te maken met wat er nu excact aan de hand was en ik hem uitgebreid beantwoord heb kreeg ik een pm van hem dat hij alles doorgestuurd had naar de klachten afdeling van ziggo

    Gisteren avond om 19.00 werd ik gebeld door een zeer welwillende medewerker van ziggo die me vertelde wat er gebeurd was en waarom het nog niet werkte

    Hij gaf ook aan wat de oplossing was en vervolgens werdt er op een perfekte manier een logestieke oplossing door hem aangegeven en werdt ik voorzien van een nieuw modem

    Om 20.00 gisterenavond had ik de juiste snelle internet verbinding en een 100 % werkende telefoonlijn !!

    Ik moet zeggen dat zowel Kingpin hier en de ziggo medewerker werkelijk alles hebben gedaan om het probleem op te lossen en dat alles binnen 12 uur tijd alle hulde voor hun snelle reaktie en bereidwilligheid !

    Dit bewijst voor mij dat er in de ziggo organisatie werkelijk mensen werken die hun best doen voor hun klanten en iemand werkelijk willen helpen

    Kortom een positief bericht en alle hulde aan ziggo voor de snelle oplossing !! :pompom::thankyou:
     
  2. Het probleem is dat je die mensen die weten waar ze het over hebben vaak niet aan de lijn krijgt als je de klantenservice belt. Maar er werken wel degelijk mensen met kennis natuurlijk.
    Mooi dat het opgelost is.:applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina