1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Te belachelijk voor woorden

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door jhonno, 30 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Te belachelijk voor woorden (opgelost !!!)

    na op 11 mrt aangesloten (alles in een extra) te zijn en dagelijks sindsdien bellen met ziggo over diverse probelemen met adreswijzigingen en andere problemen heb ik zojuist alweer met ziggo gebeld en nog steeds geen telefoon

    monteur sturen willen we niet
    me vertellen wanneer het gaat werken willen we niet
    me helpen met het probleem willen we niet

    rekening betalen wil ik nu niet meer

    het gaat over een nieuw telnr wat ze dus klaarblijkelijk niet aan de gang kunnen krijgen en ook niet nodig vinden om er wat aan te doen

    is er hier iemand op dit forum die deze zaak kan bekijken voordat ik andere stappen ga nemen

    vr gr jhonno
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2009
  2. Ik dacht dat je hier een formulier ik kan vullen via dit forum.
    Succes
     
  3. Spelen je problemen pas vanaf 11 maart, zet je maar schrap.... dit kan nog wel even duren als je pech hebt........maargoed


    rekening niet betalen = zoieso niet meer geholpen worden.
    Dat kan ziggo wel goed administratief verwerken, is gelijk ook het enige. Als het in het belang van de eigen winst is, zijn ze vliegens vlug, als het in het belang van de klant is die een probleem heeft. hanteert ziggo de volgende stelregel:

    "Stel nooit uit tot morgen wat je tot overmorgen uit kunt stellen".
     
  4. dank je maar ga er vanaf nu maar eens geen energie meer insteken maar andere wegen bewandelen communiceren met ziggo heeft toch geen enkele zin
     
  5. het is normale in de echte wereld waar niet geleverd wordt daar wordt ook niet betaald of betaal jij wel voor een nieuwe flatscreen die niet geleverd wordt ??
     
  6. en " is er hier iemand op dit forum die deze zaak kan bekijken voordat ik andere stappen ga nemen "
    is ook een onderdeel van je vraag.

    Op dat onderdeel van dit forum, komt een medewerker van Ziggo, die in zijn vrije tijd dit soort problemen aanpakt.

    Er zijn al vele klanten geholpen op deze manier.
    Niet geschoten is altijd mis:wink:
     
  7. Ik heb u een PB gestuurd

     
  8. dank je heb hem zojuist beantwoord met verslag en alle gegevens

     

  9. Je hebt deels wel gelijk....... maar levert de winkel jou een flatscreen als jij niet betaald?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mrt 2009
  10. Als je dit gaat doen, zorg er van voor dat je wel betaald wat je wel krijgt, en dus enkel een deel niet betaald. Als je het gehele bedrag niet betaald loop je het risico dat Ziggo ook de andere diensten blokkeert totdat er een betaling is ontvangen.

    En ik zou toch het formulier invullen en daarnaast ingaan op de PB van Kingpin. De medewerkers hier op het forum (maar ook het formulier) hebben voor veel mensen hier al tot een oplossing geleid.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina