1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

oud @homeklant kan niet meer uploaden

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dorsmotors, 30 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. oud @homeklant kon niet meer uploaden

    Ik ben oud @home klant en kon mijn website niet meer uploaden.

    Eerst uploadde je met FTP door naar homedrive.home.nl te gaan en dan eerste folder @home.nl
    Maar nu ben ik al een poosje niet meer in staat om up te loaden via FTP.
    Bij Ziggo hebben ze niet eens mensen die je daar bij kunnen helpen.......wat moeten we nu doen?
    Het moet dus nu naar homedrive.ziggo.nl maar in welke folder?:giveup:
    :?:Ik heb het ge-"cracked".:idea:
    Adres is dus homedrive.ziggo.nl en de folder is nog steeds
    @home.nl maar inplaats van alleen je naam als gebruikersnaam moet ik nu ook hier het hele email adres invullen.............
    Simpel, maar ik zocht er al een poos na en heb gebeld / ingevuld / gewacht op telefoontjes terug / tess gevraagt / en noem maar op geen mens te vinden die het wist en dat andere upload systeem is duidelijk niets voor mij......

    Groetjes Jeanne Oostvogels





    Groetjes van Jeanne Oostvogels
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mrt 2009
  2. webdrive

    https://www.ziggo.nl/mijnziggo/webspace/homedrive
    als login volledige email adres ( xxxxxxxx@home.nl )
    en wachtwoord,

    wellicht staat bij je ftp programma alleen je naam zonder @home.nl

    ik heb dit net getest die van mijn is bereikbaar

    groetjes, Kees:):)





     
  3. Ja inderdaad, maar dat is ook het berichtje......
    Je zoekt je helemaal suf naar die nieuwe map maar het is gewoon ook bij uploaden nu nodig om je hele emailadres te gebruiken en dat had niemand me verteld.
    Via google kom je erg veel vragen tegen maar geen antwoorden dus toen ik het eindelijk gevonden had stond mijn vraag al op dit forum.
    Daarom heb ik de boodschap veranderd in een antwoord op mijn eigen vraag.
    Het is simpel als je het weet..maar dat is altijd zo.

    Groetjes Jeanne Oostvogels
    http://members.home.nl/oostvogels
     
  4. algoed is het toch gelukt
    onderstaand kwam ook zo van ziggo af
    misschien dat de webmaster van ziggo de zoekfunctie kan verbeteren
    :):):)

    succes
    www.ziggo-gebruikers.nl



     
  5. Ik ben oud @home klant en kon mijn website niet meer uploaden

    Hallo,

    Ik had precies hetzelfde probleem. Vroeger werkte het met homedrive.nl zonder problemen en ineens lukte dit niet meer:?:

    Bijna had ik de moed opgegeven , na uren zoeken was ik nog geen stap verder gekomen:evil:
    Ook de informatie op "Mijn Ziggo" werkte, in mijn geval althans, totaal niet!

    Tot ik uw berichtje op dit forum las.
    Bij mij werkt dit gelukkig ook:pompom:

    Heel hartelijk dank!

    Martin Wiersema

    (Overigens heeft Ziggo van deze wijziging -homedrive.ziggo.nl- geen enkele mededeling gedaan en ook op hun website is daar niets van te vinden)
     

  6. ook ik ben een hele dag bezig geweest om de ftp gegevens te achterhalen
    waarom kunnen ze dat niet gewoon op hun site vermelden
    als je de helpdesk belt snappen ze nog niet eens wat je bedoeld
    maar gelukkig heb ik het hier gevonden :):)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina