1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klacht: telefoongesprek onmogelijk 1771

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Willo, 28 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds het onderhoud van Ziggo begin verleden week kunnen wij (buiten het feit dat we een dramatisch lage downloadsnelheid hebben, maar zie daarvoor het topic Post je snelheid bij de internetproblemen) de inkomende gesprekken zowat niet verstaan en degene aan de andere kant kan ons niet verstaan zo blokkerig wordt het doorgegeven.

    Meerdere mensen in deze wijk hebben er last van, kan je nagaan als ik mijn buurvrouw bel met hetzelfde probleem............ik kan jullie vertellen, dat wij afgelopen week veel koffie bij elkaar gedronken hebben, omdat we gewoonweg niet konden bellen.

    De helpdesk hoort het probleem ook, maar er iets aan doen.........:censored:

    Hoe lang mag je zonder telefoon zitten bij ZIGGO????????????????

    Vanavond zitten wij tenminste al 5 dagen met een bijna niet bruikbare telefoon:oops:

    Zucht.......................................:mad:

    misschien ten overvloede, dit bericht is gepost om 21.37 computertijd, dus ben benieuwd hoe laat het aankomt bij het forum.
     
  2. Nou als ze net zo snel zijn dan met klachten afhandelen dan ben ik bang dat het voor jou nog wel eens lang kan duren....


    Klachten/Problemen afhandelen daar zijn ze niet zosnel mee maar als je zegt dat je geen film1 enzv wilt hebben dan is dat de zelfde dag nog opgelost dan zijn ze wel snel

    Maar goed ben benieuwd hoelang het duurt voor je

    Anders moet je gewoon geld terug vragen doe ik nu ook
    heb net van 3 maanden terug gekregen
     
  3. Live vanaf de computer bij mijn moeder even een update:

    Vanaf gisterenavond helemaal geen telefoon meer:censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored:
     
  4. Update: telefoon is redelijk goed nu bij ons. Buren hebben ofwel GEEN telefoon ofwel heel slecht!! Vanmorgen weer gebeld voor de buren nu en de monteur komt vrijdagmiddag. De helpdesk is in één woord te treurig voor woorden hoe die de klachten aanpakken op dit moment. :oops:

    Nu schijnt een blokstoring de schuld te zijn, die gisterenmiddag optrad. Hallo.............................................................................wij hebben al meer dan 2,5 week geen telefoon en dat heeft niets maar dan ook niets met een blokstoring te maken!!!

    Eén medewerker hing zelfs de telefoon gewoon op, hoe slecht kan je wezen als helpdesk als je het antwoord niet meer weet op gerichte vragen.

    Als je vraagt of je de "hogere" persoon zelf aan de lijn kan krijgen, waar hun mee overleggen tijdens het telefoongesprek, dan kan dat niet. Ik vraag me af waarom niet.

    Ziggo is dan niet meer "hot" voor de media, maar hier in het dorp is Ziggo het gesprek van de dag, vanwege hun SLECHTE service.

    Schande Ziggo, als je een paar kabelmaatschappijen overneemt, zorg dan dat je eerst de boel op orde hebt, voor je een zogenaamd "groot onderhoud" gaat plegen.
     
  5. Ik had precies hetzelfde probleem, al sinds 26 mrt, postcode 1775

    bij mij bleek het te komen door de upload van utorrent. Als ik upload doet de telefoon het niet.....
     
  6. Geen idee of ik nu in het goede forum zit, maar wij komen er vanmorgen achter dat er al een week of 2 storingen zijn op de telefoon. We hebben al een telefoongesprek gemist van het ziekenhuis, van de huisdokter en van diverse kennissen.
    Vanmorgen belde een vriend op, die verleden week diverse malen geprobeerd heeft om te bellen, maar dan krijgt hij een verhaal dat hij een informatienummer moet bellen of zoiets.

    Heeft iemand een idee wat dit kan wezen, want het is erg irritant als je voor Jan met de korte achternaam in het ziekenhuis zit, terwijl ze je proberen te bereiken!

    Gelukkig hebben wij nog een huisdokter die langs komt als er iets is!!

    Geprobeerd te bellen, maar de wachttijd is te lang wordt er gezegd, nadat je het hele riedeltje aan keuzemenu's hebt afgewerkt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina