1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

VOD voor de aktivatie

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Pogo, 28 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

    Ik heb gisteren in de winkel een Cisco 8455 en een startpakketje opgehaald en aangesloten. Het hele TV gebeuren werkt prima. Zoals verwacht staan alle zenders op de decoder open en ik kan het allemaal prima bekijken en opnemen. Momenteel ben ik aan het kijken welke pakketjes ik eventueel bovenop het basis pakket wil nemen.

    Wat echter niet werkt, maar waar ik juist naar wil kijken om te zien of het de moeite is, zijn alle VOD diensten. Ik zie in de menu's wel de opties, maar er op klikken levert na een minuut een netwerk foutmelding op. Dat klopt denk ik ook wel, want het installatiemenu voor de VOD diensten geeft ook zo'n melding en in het systeem info menu zie ik maar 1 IP adres staan en de status blijft hangen op 'Bezig ...'. Herstart van de decoder maakt niet uit, hij komt niet verder dan dit.

    Heeft dit te maken met dat mijn smartcard niet geactiveerd is, of zou dit ook voor de aktivatie via de klantenservice evengoed moeten werken en heb ik een ander probleem?
     
  2. Hoe is de cisco aangesloten? Daarmee bedoel ik: wat zit er allemaal tussen de je aop (abonnee overname punt) en de cisco?
    Heb je deze handleiding gevolgd?
     
  3. als ik het even snel leest lijkt het er op dat de decoder niet aangesloten is
    zoals in de beschrijving staat
    wellicht ziter er apparatuur tussen de hoofaansluiting en decoder
    die niet retour geschikt is
    het is dan ook belangrijk om eerst vast te stellen waar de hoofdaansluiting zit
    en daar de decoder op aan te sluiten en kijken of het dan werkt

    groetjes piotje



     
  4. Tsja, ik zou zeggen ... "welke beschrijving". Zowel de handleiding als dat pakket heb ik niet gehad. Erg prettig maar niet heus...

    Evengoed, op basis van wat ik nu gelezen heb, heb ik de bekabeling aangepast. De decoder zit nu rechtstreeks in de muur, waar al een punt met 1 gat zat gelukkig. Nu werkt de decoder goed, de aanmelding is geslaagd.


    Hoe kom je normaal gesproken aan een los installatie pakket, zodat ik het op een later moment beter in orde kan maken?
     
  5. Welk startpakket heb je in de winkel meegenomen?

    Voor de Cisco moet je het startpakket Interactieve Televisie hebben. :)
     
  6. Ooh .... Met dank aan de verkoper dan.

    Ik had meegekregen een doos met de Cisco en een DVD-hoesje-formaat pakket met daarin wat boekjes en een smartcard: startpakket Digitale Televisie.

    Ik zie op de Ziggo site nergens iets over dat losse startpakket voor interactieve tv staan, alleen het installatiepakket inclusief de decoder.

    Even voor de duidelijkheid: had dit bij de decoder in de doos moeten zitten, of had ik dit inderdaad los moeten aanschaffen en heb ik gewoon het verkeerde pakketje gekregen?
     
  7. Via Ziggo krijg je alles in een grote doos. Hoe het via de winkel gaat weet ik niet. Via de winkel had je dus in ieder geval naast de Ziggo het start-/installatiepakket interactieve televisie moeten krijgen waarin de 1-gats wandcontactdoos en breedbandversterker zitten, plus nog wat aansluitmateriaal en de genoemde handleiding natuurlijk.....
     
  8. ook via de winkel had dit in het pakket moeten zitten



     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina