1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wel activatiescherm, geen activatie

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Toor, 28 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gegroet,

    Ik heb gister een nieuw modem (motorola) ontvangen, vandaag aangesloten. Modem lijkt 't prima te doen en verbindt. De computer laat een activatiescherm zien om te activeren, echter toont vrijwel meteen nadat je verder gaat "Wij hebben uw modem niet kunnen aanmelden. U kunt het best contact opnemen met onze Klantenservice" (welke ik ironisch genoeg niet kan bellen). Enig idee wat er mis kan zijn ?
     
  2. Ik neem aan dat je je modemactivatiecode en -wachtwoord hebt gecontroleerd op typfouten. Wat anders de meest waarschijnlijke oorzaak is, is dat je óf een brief met onjuiste gegevens hebt gekregen, óf dat het nieuwe abonnement nog niet is ingegaan. Controleer of de ingangsdatum van het abonnement al geweest is, en welke lampjes branden op het modem. Had je al eerder internet van Ziggo? Probeer dan eerst je oude code en wachtwoord.
     
  3. Als de ingevoerde activatie gegevens kloppen, en het modem kan niet geactiveerd worden blijft er denk ik maar een mogelijkheid over. Contact zoeken met Ziggo, er kan dan vanaf hier denk ik weinig voor je betekend worden.
     
  4. Hij komt niet eens zover dat je iets kunt invoeren :-)
     
  5. Je krijgt wel het activatiescherm te zien, maar kunt daar geen gegevens invoeren?
     
  6. Correct. Je krijgt:

    Welkom op de activatiesite van Ziggo. Heeft u net uw modem ontvangen, of bent u verhuisd? Op deze site activeert u heel eenvoudig uw modem. Wij wensen u alvast veel internetplezier!

    Om uw modem te activeren, klik op 'Volgende'.

    Klik je op 'Volgende' :

    Wij hebben uw modem niet kunnen aanmelden. U kunt het best contact opnemen met onze Klantenservice 0900 - 1884 (lokaal tarief)
     
  7. Bellen met 0900-1884 (optie 2, en dan weer optie 2). De klantenservice heeft een activatietool, waarmee ze modems kunnen activeren. Als je het HFC MAC ID (Motorola modems) bij de hand houdt, wordt je snel geholpen.
     
  8. Heb je tussen het modem en de pc geen router zitten zowel probeer die er is tussen uit te halen
     
  9. Heb dat nu bij 2 mensen gehad en 2 weken geleden bij me zelf, dat werkt niet altijd.

    Werkt ook met router, maar om eventuele problemen te voorkomen, wordt 'geadviseerd' de router te verwijderen. Als router goed ingesteld is, kan er gewoon geactiveerd worden. Werkte hier ook, alleen lag het probleem bij Ziggo ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina