1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

code E30-4 Even geduld

Discussie in 'Humax IR-FOX C (SD-Tuner)' gestart door Eef1972, 27 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. We wachten wel af...
     
  2. Drama's ten top......
    Na een paar dagen nog steeds E30 melding.
    Wordt ik weer via de boven genoemde afdelingen 40 minuten door de gehele ziggo afdeling door geschakeld.

    Tot ik eindig bij de administratie, zij meld mijn kaartje af als defect en zou binnen een paar dagen een nieuw kaartje ontvangen.

    Gisteren gebeld met Ziggo...krijg ik te horen dat de bestelling niet door gevoerd WAS. En dat het nu plus minus 10 dagen zou duren voor ik een nieuw kaartje zou hebben.

    Al met al een groot drama... ben al jaren tevreden klant bij Casema.
    Maar de laatste tijd is k..

    Leuk zo'n kennis making met digitale televisie, heeft me bakken met tijd en geld gekost en ben nog niet verder.
     
  3. Ik heb precies hetzelfde,E30 in 't scherm ..... #zucht# , was al een drama om 'm aan de praat te krijgen,na 8 maanden werd ie pas geactiveerd en een paar maanden later begonnen de netten 1 voor 1 niet meer te zien te zijn .....
    Nu weer eens geprobeerd,ALLES E30 .....:censored::censored:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2009
  4. Opgelost,ff gebeld met de helpdesk,opnieuw geinstalleerd en hij werkt weer prima !

    Top service,en binnen 2 minuten weer werkend :applause::applause::thankyou:
     
  5. Gefeliciteerd! Was het altijd maar zo simpel...
     
  6. Stond er zelf idd ook een beetje versteld van,maar alle lof naar de helpdek :roll:
     
  7. Overdrijven is ook een vak...

    Netstekker eruit (en weer erin) of reset naar fabrieksinstellingen en installatie opnieuw uitvoeren zijn wel zo'n beetje de meest voor de hand liggende oplossingen om decoders met kuren weer aan de praat te krijgen. Een beetje doorgewinterde Ziggo gebruiker heeft daar geen 'ondersteuning' voor nodig met een 'gecertificeerde' decoder.
     
  8. Werkte niet,ze had wat nieuws toegezonden in 't apparaat,dat werkte wel....Je kan er echt niet omheen !!!:applause::applause::applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina