1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

g.sm. opzeggen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pc.dehaan@quicknet.nl, 27 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 11 november machtging naar ziggo gestuurd.met een brief.(opzeggen) nu eind maart , ze geven geen krip. moet steeds het geld rerug halen. ik heb geen vast abbon.ment
     
  2. Opzeggen abonnement GSM

    Ik liep tegen hetzelfde probleem aan en had ook een brief geschreven over het stopzetten van het GSM abonnement.
    Toen ik op de einddatum nog geen reactie had ontvangen heb ik gebeld naar de helpdesk. Daar vertelde men dat Mobiele telefonie een ander nummer heeft en ook een ander adres. Ze zitten in de gemeente Driebruggen. Op het Hoofdkantoor zou men niet weten wat te doen met mobiele telefonie uit voormalig Multikabelgebied aldus de helpdesk Mobiele telefonie. Het nummer moet ook op de bevestigingsbrief staan, anders toch even de helpdesk bellen voor het juiste nummer. En gewoon bellen want anders zijn ze horende doof en ziende blind bij Ziggo.
    Tenzij je een goede helpdesk medewerker treft.
     
  3. Persoonlijk zou ik geen E-mail adres als nickname gebruiken.
    Verder opzeggen kunt u gemakkelijk hier doen.
    Beetje warrig verder: november/eind maart/geld terughalen en heb geen vast abonnement.
    Er zijn geen vaste abonnementen bij Ziggo.

     
  4. opzeggen GSM abonnement

    Op deze link staat niets over mobiele telefonie. En geloof me of niet maar wat ik eerder schreef is mijn ervaring. opgezegd 11 januari 2009.
    nadat ik gebeld had met het speciale telefoonnummer dat de helpdeskmederwkster mij gaf kreeg ik een schriftelijke bevestiging en zal nu eindelijk per 3 april zal het abonnement worden beeindigd.
    Toen ik opnieuw belde en verwees naar mijn brief. Zou op het hoofdkantoor naar mijn brief worden geinformeerd, maar .........
    U raad het al nooit meer iets van gehoord. Hoezo opzegtermijn
    1 maand.
    Maar ik ga er niet meer tegen in want het heeft me toch niet geholpen.
     
  5. Even met 0800-8175 (mobiele telefonie klantenservice) bellen, dan wordt het gelijk gefixt voor je.
     
  6. ziggo

    0800 8175 gebeld maar kunnen niet helpen gebeld met ***) ! nog een keer gebeld ***)! ook niet. nog een keer gebeld meneer ***)! kan ook niet helpen! 0900 1884 gebeld kan ook niet helpen.zeggen u moet 0800 8175 bellen. zeggen u moet schryfen naar postbus 43048 3540 aa utrecht gedaan na een week weer gebeld. naar 0800 8175, zeggen geen brief te hebben otvangen.nu heb ik brief bos incasso binnen 7 dagen ,internet telf. en tv word afgesloten. maar ik heb het steeds over gsm. weer brief gehad van bos incasso. nu word alles in 4 dagen afgesloten..een week gewacht maar niks is nog afgesloten en ziggo maar denken dat mensen uit een EI komen.

    modedit : Geen namen van medewerkers!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2009
  7. Juist, haal eens een paar keer diep adem en vertel/typ dit dan nog eens rustig.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina