1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Pincode gereset?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Righard, 27 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Terwijl ik ik London zat, was mijn smartcard gedeactiveerd en hadden mijn vrouw en zoon alleen Ned1. Na een telefoontje van mijn vrouw naar Ziggo en zo'n 24 'activeringstijd' deed alles het weer. Toen ik gisteravond laat thuis kwam en eea controleerde, kwam ik erachter dat de pincode was gewijzigd van het door ons ingestelde naar het standaard 0000.

    Komt dit door het heraktiveren van de smartcard? Na de firmware update was dit zeker niet het geval. Iemand anders met hetzelfde probleem?

    We hebben het kinderslot op een hele serie zenders zitten die we niet geschikt achten voor onze zoon. Hij kan nog niet lezen, maar als ze wat ouder zijn en wel handleidingen kunnen lezen, dan zullen ze zeker een keer de standaard 0000 proberen.

    Righard
     
  2. heb je mogelijk meer dan 1 smartcard, want dan kan het op 'alle smartcards zetten van je pakketten' dit veroorzaken:

    Heb je meer dan één smartcard met een extra zenderpakket (bijvoorbeeld Film1 en/ of Sport1) in je bezit, dan zal binnenkort op iedere smartcard hetzelfde extra zenderpakket worden aangeboden. Ziggo past dit automatisch aan in maart en april 2009. Zonder bijkomende kosten!
    Nog meer goed nieuws: je betaalt vanaf 1 mei a.s. nog maar voor één smartcard, ongeacht het aantal extra zenderpakketten. Er zal dus slechts één smartcard in rekening worden gebracht, ook al heb je meerdere exemplaren in je bezit. Per klant geldt echter een maximum van drie smartcards.
    Belangrijk! Wellicht heb je nu bepaalde zenders geblokkeerd met Ouderlijk Toezicht. Dan is het belangrijk om te weten dat vanaf het moment van de aanpassing alle zenders van de aanvullende pakketten worden doorgegeven op alle smartcards. Je zult dus na de aanpassing op iedere smartcard Ouderlijk Toezicht moeten toevoegen op het kanaal van jouw keuze.
     
  3. Nee, ik heb (nog) geen 2 smartcards. Dus dat kan het niet zijn.

    Righard
     
  4. Pincode vergeten van Cisco 8455DVB

    Ik had even Ziggo klantenservice gebeld, en medewerker van Ziggo had hem op afstand voor me gereset zodat de pincode weer 0000 is.

    En Ziggo weet vanaf nu dus ook hoe ze een Cisco 8455DVB moet resetten.

    Bij is het ook nog zo dat de instellingen menu's ook zijn beveiligd met de pincode, maar ik weet echt niet meer welke pincode ik in gesteld had.

    Hoe kan ik me Cisco 8455DVB pincode resetten zonder dat menu waar je dat kan doen wand daar kan ik niet inkomen.

    Wie weet de oplossen om het te resetten naar de standaard pincode 0000.

    Alvast mijn dank.


    quote=Righard;157199]Terwijl ik ik London zat, was mijn smartcard gedeactiveerd en hadden mijn vrouw en zoon alleen Ned1. Na een telefoontje van mijn vrouw naar Ziggo en zo'n 24 'activeringstijd' deed alles het weer. Toen ik gisteravond laat thuis kwam en eea controleerde, kwam ik erachter dat de pincode was gewijzigd van het door ons ingestelde naar het standaard 0000.

    Komt dit door het heraktiveren van de smartcard? Na de firmware update was dit zeker niet het geval. Iemand anders met hetzelfde probleem?

    We hebben het kinderslot op een hele serie zenders zitten die we niet geschikt achten voor onze zoon. Hij kan nog niet lezen, maar als ze wat ouder zijn en wel handleidingen kunnen lezen, dan zullen ze zeker een keer de standaard 0000 proberen.

    Righard[/quote]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 apr 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina