1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

hoe slim is de technische dienst!!!

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door help!, 25 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Voor de vrolijke noot op dit forum:

    Probeer al 4 maanden mijn vaste telefonie lijn te verhuizen en tegelijk te porteren. (Ben er inmiddels achter dat dit niet slim was, maar ik had eerst geinformeerd bij de helpdesk of dit kon en natuurlijk was dit mogelijk.) Je raadt het al, dit lukt dus niet. Kan wel bellen, maar niet gebeld worden.

    Vandaag maar weer eens met de helpdesk gebeld om te informeren naar de status. En tot mijn verrassing was de technische dienst ermee bezig geweest. :applause:

    Ze konden het probleem niet oplossen want ze hadden nog wat informatie nodig en hadden me al meermaals proberen te bellen, jawel op m'n vaste lijn. Ze vonden het ook nog vreemd dat ze me niet konden bereiken!:schater:

    UUUUUUHHH sorry, maar dat is toch het probleem!!! Had ik hiervoor niet m'n mobiele nummer al xxxxx keer doorgegeven?

    Dit kenmerkt dus het niveau van de technische dienst, als die dit moeten oplossen krijg ik nooit meer een vaste lijn. :?
     
  2. Het is maar waar je vrolijk van wordt :confused:
     
  3. Vrolijk niet, maar moet wel erg lachen om de stommiteit van de technische dienst. En dan begrijp ik ook ineens waarom ze een probleem niet binnen 4 maanden kunnen oplossen! Of het ze dan ooit lukt?????

    Denk dat ik eerder opgeef en de KPN m'n vaste lijn laat verhuizen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina