1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Service Digi1

Discussie in 'Digitale TV - Irdeto ontvangers' gestart door Marcel23, 24 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. wimkleijn

    wimkleijn New Member

    Berichten:
    1
    Service

    Ik dacht dat ik gebruik had gemaakt van een unieke service maar gezien onderstaande reakties blijkt Digi1 blijkbaar standaard een super service te geven.
    Mijn decoder was meer dan een jaar oud en toch werd de decoder gratis en voor niets gerepareerd en teruggestuurd.HULDE............
     
  2. Decibert

    Decibert Forum Member

    Berichten:
    907
    Nou ja de wettelijke minimale garantieduur voor dit soort apparatuur is twee jaar... Maar daar is de dealer eigenlijk uiteindelijk verantwoordelijk voor.
     
  3. Marcel23

    Marcel23 Forum Member

    Berichten:
    16
    Dat klopt dat de garantieperiode normaal 2 jaar betreft voor de apparaten, maar dit is natuurlijk niet aan de groothandel om dit te geven. Dit is aan Ziggo en aan alle andere verkopers. Daar word 2 jaar garantie aan gegeven, dus zouden deze ook zorg moeten dragen voor de reparaties.. Aangezien STV een groothandel is, vind ik het tof dat ze mij toch wilde helpen, en als ik het zo lees nog veel meer andere ook! Ze kunnen je ook weer zo doorsturen naar Ziggo...
     
  4. Decibert

    Decibert Forum Member

    Berichten:
    907
    Precies, dat is ook wat ik bedoelde met
    Waar dealer staat voor het bedrijf die jou het apparaat verkocht heeft. Dus netjes van ze inderdaad.
     
  5. TomWeesie

    TomWeesie New Member

    Berichten:
    2
    Kocht via eBay als caiw-gebruiker,een zogenaamde nieuwe digi1 receiver.

    Nou je raadt het al,receiver was gebruikt en bij installatie bleef constant "boot" in display staan.

    Heb toen een mailtje gewaagd naar de helpdesk van Digi1 en probleem gemeld en gevraagd of er nog andere oplossingen waren,maar wat in handleiding stond was het enigste wat je zelf kon doen,behalve eerst nog ff kijken of de loader-software up-to-date was,wat dus niet het geval was.

    Omdat ik zelf dat niet kon als caiw-gebruiker zei ik dat doe ik dan wel bij m'n broer,die wel bij Ziggo zit,maar dit vond Marissa geen goed idee:ik mocht bij uitzondering de receiver opsturen en ze deden dat en eventuele reparaties GRATIS.

    Ongekend natuurlijk,maar ik had al eerder hier de vorige reacties gelezen,dus .......

    Kreeg ik vd week een mail dat 'ie niet meer te maken viel en ze hadden al een nieuwe receiver opgestuurd.:eek:

    Ongekend dit natuurlijk,bij de meeste word je met een kluitje in het riet gestuurd,en doen ze niets als je geen bon kan overleggen.

    Dus ik sluit me helemaal aan bij de vorige reacties:echte top service en dat voor iemand die 'm gewoon als 2de-hands had gekocht.:thumb up::thumb up::thumb up:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2009
  6. Harold

    Harold Forum Member

    Berichten:
    1.076
    Zo! Ja echte top service!
     
  7. Jessie

    Jessie New Member

    Berichten:
    1
    Defecte Digi1 ontvanger

    Hallo Leden:pompom:

    Onlangs de ontvanger van digi1 defect gehad.
    Met Ziggo gebeld, die kende het merk digi1 niet eens.
    Ook kwam ik bij hen niet in aanmerking voor garantie.:censored:
    Op internet gezocht naar de website van Digi1 en daar een mail naartoe gestuurd, de dag erna had ik al een reactie ontvangen en zou mijn ontvanger kosteloos gerepareerd worden. Deze heb ik opgestuurd en binnen enkele dagen had ik hem al gerepareerd terug ontvangen.
    Ik heb hen een bedank mail gestuurd en dat stelde ze zeer op prijs.
    Petje af voor het personeel van Digi1.:thankyou:
    ECHT KLASSE !!!!:thumb up:

    Groetjes Jessie
     
  8. TomWeesie

    TomWeesie New Member

    Berichten:
    2
  9. Eduard08

    Eduard08 Forum Member

    Berichten:
    3.372
  10. IWind

    IWind New Member

    Berichten:
    2
    Defecte Digi1, klasse sevice!

    Ook mijn Digi1 kastje was defect deed niets meer. Digi1 gemaild, kon hem opsturen en hoewel hij uit de garantie was (net over de 2jaar) kon hij gratis gerapeerd worden :pompom: Na ca een week (pinksteren zat ertussen) had ik hem gerepareerd weer :oyeah: Dus goed mailcontact en goede service :applause:

    ps het valt mij wel op dat meerderen op ongeveer dezelfde tijd hetzelfde probleem hebben... Zal de max zijn van de voeding wat erin zit, want hij wordt wel erg warm (niets bovenop zetten dus!)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina