1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Service Digi1

Discussie in 'Digitale TV - Irdeto ontvangers' gestart door Marcel23, 24 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wilde toch even aangeven dat ik echt netjes ben geholpen door het Digi1 team!
    Mijn decoder was kapot, ging niet meer aan, lampje brandde bijna niet enz..
    Dus naar Digi1 gemaild. Kon 'm opsturen en binnen 3 dagen heb ik m alweer terug gekregen! Gemaakt en al:)
    Vond dat dat ook wel ff gezegd mocht worden!
    :applause: Gr. Marcel
     
  2. Positieve ervaring met support

    Zoals Marcel al aangeeft kan het ook positief. Ik heb een tijd van storingen gekent welke achteraf door de digitale ontvanger kwamen van Digi1. Echter @Home en later Ziggo hebben hier niets over gezegd/aan gedaan terwijl er zoveel problemen bekent waren. Nu was mijn ontvanger uiteindelijk geheel er mee opgehouden en heb ik contact opgezocht met support van Digi1. Zij hebben mij geholpen en de Digi1 gemaakt ook al was hij al buiten de garantie! Hij werkt nu weer prima en ik heb zelfs beter beeld als voorheen. Blijkbaar doet de kabel organisatie dus maar weinig met de informatie van de forums en probeert de leverancier de naam wel hoog te houden...
    Van mijn kant uit thumbs up voor het Digi1 Team! :applause:

    Grtz John
     
  3. Hier staan 2 Digi1 ontvangers. En bij allebei binnen een jaar problemen met van alles en nog wat. Uiteindelijk is van beide onder garantie het moederbord vervangen en ziedaar: alles werkt weer en inderdaad het ik het idee dat de beeldkwaliteit er op vooruit is gegaan. Het kan natuurlijk ook dat Ziggo een beter signaal levert... :mrgreen:
     
  4. De Digi1 die ik heb heb ik zelf gerepareerd en werkt nu perfect :)
    Het lijkt mij een beter ontvanger dan de oude Samsung.
    Alleen de EPG had ik liever wat anders gezien.
     
  5. Digi 1 Super service

    Beste Ziggo gebruikers,
    Mijn Problemen met mijn decoder zijn opgelost!!<Met dank aan Marissa van de support/service afdeling van digi 1>
    ik had problemen met vastlopen /niet uit stanby gaan enzv
    Na een vriendelijke email van digi1 support mag ik hem opsturen al was de garantie al verlopen.Ze hebben de gehele print e.d kosteloos vervangen en binnen 3 dagen al weer in huis en werkt uitstekend.
    Dus digi1 decoder zal altijd in mijn huis blijven en vele uren dtv plezier geven.
    Dus digi1 support vele dank en ga zo door,super toppie!!
    MET VRIENDELIJKE GROET VAN EEN UITERST TEVREDEN KLANT!!
    A. Petterson
     
  6. Digi1 servis

    er is hoop in deze wereld. er bestaan bedrijven welke weten wat klantservis is en vriendelijkheid. ja ja dat weet ik daar mee verdien je geen bakken met geld, ,maar zo hoort te zijn. Ziggo zou al haar medewerkers dat de klanten naar huis sturen met een koude dousche laten opleiden van Marissa van digi 1.
    Dank je well aan hele team van Digi 1. als ik nog een keer voor de keuze sta welke ontvanger zou zeker kiezen voor Digi 1.
    groetjes allemaal van een tevreden klant van Digi 1 en hellaas ontevreden van Ziggo.
     
  7. Op korte termijn misschien niet, maar uiteindelijk wel. Hoewel, "bakken"..?
     
  8. Perfecte service

    Mijn Digi1 decoder gaf sinds kort de melding "E5 onbekende smartcard".
    Na een aantal tests bleek de Digi1 kappot te zijn en niet de smartcard.

    Aangezien ik deze decoder destijds gratis bij een acktie van @home heb gekregen, was mijn garantie dus al verlopen. Na een mailtje naar Digi1 te hebben gestuurd, kon ik mijn Digi1 opsturen en is hij voor niets gemaakt en kon ik binnen een week weer genieten van mijn Digi1.

    Echte top service dus !!!!!!! dat vind je bijna nergens meer tegenwoordig.
    Daarom wil ik Marissa en het hele Digi1 team nogmaals bedanken voor de goede service:thumb up:
     
  9. Is de minimale garantieduur op die dingen wettelijk gezien niet twee jaar?
     
  10. Ik sluit mij graag aan bij dit verhaal! Vlotte service, en geen discussie. ("No hassle" noemen de Engelsen dat zo mooi!) Hulde aan Digi1, en mogen vele producenten en verkopers hier een voorbeeld aan nemen. Dan had het programma Kassa minder te doen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina