1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

kletsen de monteurs en HD uit hun nek ?!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Jam, 24 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijkt me nogal logisch dat dit niet altijd zo maar kan.
    Iemand die het eerste belt krijgt als eerste een monteur. Als de buren dan 3 dagen later bellen kan je moeilijk zeggen tegen die monteur dat die daar ook maar even heen moet... Jij zal maar die persoon zijn die dan dus een dag langer moet wachten doordat de monteur alleen naar reisafstand kijkt.. wedden dat je dat niet leuk gaat vinden
     
  2. Het rare is dat mijn buurvrouw een half uurtje later belde dan ik en dat daar de monteur eerder zou komen, namelijk verleden week donderdag:? alleen kwam er toen niemand. Ook was zij de enigste met klachten.........gehoord, omdat ik bij haar thuis was en zij de telefoon op de intercom had, vanwege de ontzettend blokkerige verbinding en zij het zo beter kon horen. Dus de helpdesk kletst echt behoorlijk uit zijn nek om eerlijk te zijn.

    Ik heb gisterenochtend nog gebeld voor twee buren en bij de ene buurvrouw komt de monteur morgenmiddag en voor de tweede buurvrouw (voordeuren liggen 1 meter uit elkaar) is een mailtje gestuurd naar de technische dienst dat ze gelijk door moeten naar de tweede buurvrouw.

    Ik ben benieuwd of mijn tweede buurvrouw dan na 3 weken ook echt weer internet en telefoon heeft en niet dat dit gezegd is door de helpdesk om van het probleem af te zijn:rolleyes:
     
  3. Even een update:

    De buren hebben weer internet en telefoon en dat mailje wat naar de technische dienst gestuurd zou worden, was dus niet gedaan:sleep:

    Maar de monteur heeft het wel verholpen. Klasse!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina