1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

kletsen de monteurs en HD uit hun nek ?!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Jam, 24 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. of ik nu een monteur spreek of de HD,al enkele weken houden ze vol dat er werkzaamheden zijn en men bezig is met het oplossen van storingen.
    maar nu heb ik wéér eens de storingspagina bekeken bij ZIGGO en zie...

    Voor postcodegebied 1761ck zijn de volgende meldingen bekend:


    Storing

    [​IMG][​IMG][​IMG] Groepsstoring van vrijdag 20 maart 19.51 uur tot zondag 22 maart 14.34 uur
    De eerder gemelde storing met factuur online is verholpen.
    Onze excuses voor het ongemak.
    [​IMG][​IMG][​IMG] Groepsstoring van zondag 22 maart 14.24 uur tot zondag 22 maart 19.01 uur
    Op dit moment is er een storing op onze mailserver. Het verzenden en ontvangen van email kan daardoor niet goed gaan. Tevens is het niet mogelijk om in te loggen op de webmail. Dit ligt niet aan uw computer, of aan uw instellingen. Wij werken hard aan de oplossing zodat u weer gewoon kunt mailen.

    Mededeling

    [​IMG][​IMG][​IMG] Er zijn geen mededelingen voor deze postcode.
    Onderhoud

    [​IMG][​IMG][​IMG] Er staat geen onderhoud gepland voor deze postcode.



    niets aan de hand met internet/snelheden volgens ZIGGO...
    de boel belazeren heet dat.

    werkzaamheden,upgrades,etc etc zouden in principe voor "verbeteringen" moeten zorgen,tot nu toe merken veel mensen alleen maar verslechteringen.
     
  2. Het is toch ook bij jouw bekend dat deze pagina's niet altijd uptodate zijn?

    Werkzaamheden, upgrades zorgen uiteindelijk voor verbeteringen is jammer genoeg de praktijk.
     
  3. Storing

    [​IMG][​IMG][​IMG] Groepsstoring van vrijdag 20 maart 19.51 uur tot zondag 22 maart 14.34 uur
    De eerder gemelde storing met factuur online is verholpen.
    Onze excuses voor het ongemak.
    [​IMG][​IMG][​IMG] Groepsstoring van zondag 22 maart 14.24 uur tot zondag 22 maart 19.01 uur
    Op dit moment is er een storing op onze mailserver. Het verzenden en ontvangen van email kan daardoor niet goed gaan. Tevens is het niet mogelijk om in te loggen op de webmail. Dit ligt niet aan uw computer, of aan uw instellingen. Wij werken hard aan de oplossing zodat u weer gewoon kunt mailen.

    Mededeling

    [​IMG][​IMG][​IMG] Er zijn geen mededelingen voor deze postcode.
    Onderhoud

    [​IMG][​IMG][​IMG] Er staat geen onderhoud gepland voor deze postcode.



    niets aan de hand met internet/snelheden volgens ZIGGO...
    de boel belazeren heet dat.

    Zelfde hier bij mij 1628 cg al vanaf december 2008, alles is verholpen geen storingen, maar afgelopen zondag ochtend halve ochtend geen internet, vandaag weer hoog oplopende snelheden van 2 mbit tot 10, moet zijn 20.

    [​IMG]

    Me snelheid ook nog maar even gepost:rolleyes:
     
  4. klopt,en ik weet ook dat dat niet altijd up 2 date is.
    maar waar het mij om gaat is dat het mij wel telkens [al weken] word wijsgemaakt door de HD medewerkers en een monteur van ZIGGO [van wie 1 van zijn kinderen bij mijn dochter op school zit] maar er ook al weken niets over word gemeld op de storingspagina.

    dat het iets achterloopt okee,maar toch geen week of weken...
    eigenlijk is het enige dat we via ZIGGO wel regelmatig te horen of te lezen krijgen in de media,is wat ze van plan zijn als het gaat om het verkopen en implementeren van nieuwe diensten en snelheden.
     
  5. Je gooit met harde termen zonder dat je deze kan onderbouwen.

    Je beschuldigt Ziggo in het algemeen van het feit dat ze hun klanten belazeren en jou bewijs is dat mogelijke werkzaamheden niet op de site staan? Er zijn hier 2 situaties mogelijk:

    1 - Er zijn geen werkzaamheden en de informatie op de website is correct, in dit geval zou je gelijk hebben en krijg je ook geen correcte informatie van de HD, wat ook zeker niet netjes is en ook zeker niet zou horen.

    2 - Er zijn wel werkzaamheden, echter staan deze om een of andere reden niet vermeld op de website. In deze situatie word er niemand belazert, word de juiste informatie door de HD verstrekt, en is het enige punt van kritiek dat de informatie op de website niet actueel is.

    Kan jij bewijzen welke van deze 2 mogelijkheden er nu speelt? Ik heb hier geen bewijs gezien, maar de beschuldigingen van jou kant richting Ziggo vliegen alweer over het forum?

    Als jij gelijk hebt, en situatie 1 van toepassing is en je dit ook kunt onderbouwen/bewijzen ben ik het geheel met je eens en zal ik de laatste zijn om je tegen te spreken. Zolang je het niet kunt onderbouwen/bewijzen ben ik het echter niet met je eens en lijkt me dit een geval van laster richting Ziggo, zo noemt men beschuldigingen zonder bewijs ook wel eens.
     
  6. even heel simpel [kwestie van even kijken en nadenken] de werkzaamheden waar Cees het bijvoorbeeld al geruime tijd [weken]over heeft zijn nog niet 1x verschenen op het storing/onderhoud formulier.

    de info die ik van de HD krijg moet ook op de storingspagina staan,is wat de HD mij dan ook voorhoud.
    regelmatig kijken HD medewerkers ook op die storingspagina en verbazen zich er regelmatig over dat de storingen die bij de HD bekend zijn er niet op staan.

    jij zegt:"Er zijn wel werkzaamheden, echter staan deze om een of andere reden niet vermeld op de website."

    die één of andere reden is mij dan wel duidelijk.

    en dan wijs ik nog maar 1 punt aan.

    blijf jij de boel daar bij ZIGGO maar klakkeloos verdedigen,als je daar plezier in hebt "be my guest"
     
  7. Hi!

    Er zijn bepaalde regels voor het plaatsen voor een melding, dat is bijvoorbeeld, hoeveel klanten zijn getroffen door een storing. Je wilt niet dat iedere omruil actie van een defect modem vremeld word zodat de echte groeps storingen wel de aandacht blijven krijgen en niet onder sneeuwen.

    Ga svp iets genuanceerder om met dit soort zaken het is vaak niet zo swart/wit als jij nu stelt.

    Bye,
    Raymond.
     
  8. werkzaamheden worden ten alletijden gemeld binnen ziggo hier heeft men Namelijk een PWO voor nodig (planned work order) dit moet de helpdesk dan ook kunnen zien
     
  9. er zijn namelijk ook doorlopende pwo`s en deze worden voor een bepaalde periode afgegeven





     
  10. De monteurs zeer zeker niet, de helpdesk zeer zeker wel!

    Hier gaf de helpdesk aan, dat als de monteur hier geweest was, hij wel even naar de buren kon gaan. Maar aangezien hier zo'n beetje het halve dorp problemen heeft, kan dat natuurlijk nooit.

    De helpdesk zegt dit zodat zij zelf van het probleem af zijn, want dan weten ze geen antwoorden meer:mrgreen:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina