1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

serieuze smartcard problemen, relatie met fw update?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door lintweaker, 23 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanavond thuis gekomen een poging gewaagd een programma te schedulen op een van de HD kanalen. D Cisco geeft echter op alle HD kanalen een smartcard message (of ik me even wilde abonneren) terwijl ik al enige maanden geabonneerd ben op de HD kanalen....:?
    De standaard SD kanalen werkten allemaal nog naar behoren. Een paar uur later weer geprobeerd en toen op alle kanalen de smartcard foutmelding !
    De Cisco maar even van de stroom gehaald, weer aangezet en toen helaas nog steeds de smartcard melding. Ik was al met de Ziggo aan het bellen toen het beeld opeens verscheen. Ook de HD kanalen doen het nu weer.

    Relatie met de nieuwe firmware misschien? Anderen ook dit probleem ondervonden? Ik zou toch verwachten dat het apparaat ondertussen wat stabieler zou zijn :shock: :no:
     
  2. Begin van de avond heb ik wel op een aantal kanalen een E10 melding gehad (algemene foutmelding) op mijn Samsung 9401. Mogelijk is het dus een algemeen probleem geweest, en geen Cisco probleem.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina