1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in 1 pakket

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Clevegt, 23 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedenavond,

    Ik heb nu de alles in 1 pakket aangevraagd, maar deze pas in laten gaan op 18 mei 2009. Nu wil ik heb toch eerder in laten gaan. Dus ik had een mail gestuurd naar Ziggo en ik kreeg een reactie dat dat niet meer kon omdat de status al zover staat dat de datum niet meer verzet kan worden.

    Dus vind ik vreemd, want met het aanvragen van deze pakket gaf de medewerker aan dat ik altijd zou kunnen bellen of mailen als ik het eerder in wil laten gaan dan 18 mei. Dus dat kan nu niet.

    Wat nu? :rolleyes:
     
  2. Het annuleren is bij mij prima gegaan. Ik had een alles in 1 pakket aangevraagd en een brief gekregen dat ik een Samsung hdd recorder kreeg (die wilde ik liever niet, en zelf dan een Humax kopen).
    Hier had ik over gebeld en de medewerkster zei dat ik beter de aanvraag kon annuleren en dan gelijk met haar een nieuwe afspraak maken voor de week erna, en dan met monteur omdat dit sneller zou gaan i.v.m leverings problemen modems..

    Alles werkt prima. Dus ik zou op zijn minst een belletje plegen of dit mogelijk is (lijkt me geen probleem omdat Ziggo nu ook gewoon moet wachten)
     
  3. Ik wil wel die alles in 1 pakket hebben, maar dan eerder dan 18 mei 2009. Dat kan dus niet....
     
  4. Mogelijk is hier maar een oplossing voor. Order geheel uit het systeem laten halen door een medewerker, en nadat dit voltooid is een nieuwe aanvraag plaatsen.
     
  5. Precies, maar dan moet je wel snel zijn, anders is de order al te ver doorgelopen en kan niet meer "zomaar" geannuleerd worden.
    Zo snel mogelijk bellen, order laten annuleren (wanneer mogelijk) en een nieuwe laten plaatsen.

    Wanneer er direct geannuleerd kan worden, kan er ook direct een nieuwe order gemaakt worden.
     
  6. Heb ik effe massel, ik had nog een modem (Arris) vanuit de tijd met UPC, deze heb ik aangesloten en ik kan online werken. Terwijl ik nog niet eens een modem heb gekregen van Ziggo zelf ;) vanavond effe testen of het werkt, maar de modem die ik had staat al wel online. Alleen het lampje telefonie 1 knippert.
     
  7. Heb je al wel activeringscodes dan? Anders zul je het modem niet kunnen activeren, en heb je er nog niets aan, ook al komt het netjes online...
     
  8. Dat het modem online komt is niet zo gek, het modem ziet gewoon een signaal en maakt een verbinding. Dat zegt niets over het kunnen internetten, en ik betwijfel ten zeerste of dat gaat werken.
     
  9. Gaat dus nooit werken, het modem is niet bekend in de database van Ziggo (want het is een UPC modem) en kan dus zelfs niet door de HD geactiveerd worden.
     
  10. Het is een Arris modem, dat zal dus inderdaad niet werken in het Casema gebied, daar zijn alleen Motorola modems in gebruik.

    In het @Home gebied worden wel enkele typen Arris modems gebruikt, dus daar zal het wel goed gaan mits het een geschikt type is, en je de activatiecodes al hebt.

    Dat het modem eerder bij UPC gedraaid heeft, is niet belangrijk. Merk en type dus wel.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina