1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Film1 Pakket: voor mij niet dus !

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Ad58, 22 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je hebt het over HQ digitale kabels. Terwijl het bij digitale kabels geen moer uitmaakt, als ze werken, werken ze. Ook een kabel van 3 euro van de aldi.

    Of ben je er ook zo 1 die graag Monster kabels koopt van 150 euro omdat het beeld dan mooier is?

    En de aannames die ik bedoel ik deze uitspraak van je:
    Dat is dus niet zo, Film1 levert iets aan en Ziggo plugt het door. Ziggo kan niets veranderen aan het uitzenden van DD door Film1.
     
  2. Dank je voor je reactie. Het is echter een bekend probleem wat al langer speelt maar niet opgelost wordt. Ook op andere fora is dit euvel gemeld en uitvoerig getest, ook op de door jou omschreven methode.
     
  3. Ik ben 2 jaar Film1 abo geweest. Heel wat films gekeken met DD 5.1. Dat jij dat in die 2 weken niet hebt meegemaakt, tsja.
     
  4. Kijk, als ik in twee weken slechts èèn DD uitzending voorbij zie komen, baseer ik daarop mijn beslissing. Natuurlijk zul je in twee jaar tijd wel wat vaker DD uitzendingen meegemaakt hebben hoop ik. Misschien zelfs wel 50 keer!

    Een verdere discussie over kwaliteit van digitale kabels lijkt me zinloos. Gewoon lekker een Aldi kabeltje kopen zou ik zo zeggen! Als ie het doet, doet ie het hoor!

    En verder is Ziggo wel degelijk aanspreekbaar. Ziggo levert een dienst waarvoor de consument betaalt. Ziggo zal er dus voor moeten zorgen dat de dienst in orde is en is daar ook juridich aanspreekbaar op, ook al betrekt Ziggo die dienst van derden.
    Verder heb ik geen trek meer in deze discussie hoor, Ik heb mijn bevindingen medegedeeld en meende dat het Ziggo-forum hiervoor een klankbord is. Ik heb helemaal niets tegen Ziggo, maar als iets niet deugt, meld ik het gewoon, kan Ziggo ook van leren lijkt mij.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2009
  5. volgens mij is er op dit forum al eerder over dit thema gesproken. Ik denk dat iedereen gelijk heeft. Voor zijn eigen situatie tenminste. Ik denk dat je eerst eens met een scart kabel moet controleren.

    Het kan aan de combinatie van ontvanger en home cinema set liggen.

    Debateren over het woor 'aanname' helpt hier niet. Niemand is hier helderziend, dus je kunt niet oordelen over de situatie van iemand anders.
    Hulp zou beter zijn.
     
  6. Bedankt voor deze relativerende woorden, meneer Smeets!
     
  7. Hierop is mijn reactie wel gebaseerd. Misschien was ik iets onduidelijk. Als ziggo een product levert, moet ziggo er voor zorgen dat het een deugdelijk product is. Ziggo vangt er per slot van rekening ook geld voor. Dat Ziggo zijn product direct weer van Film1 afneemt, doet er niet toe. Als blijkt dat het Film1 signaal niet goed is, moet je zonder problemen contact kunnen opnemen met Ziggo. Zij mogen je niet afschepen naar Film1. Daar zijn zij verantwoordelijk voor. Dit wilde ik in mijn eerdere bericht duidelijk maken.

    Daarnaast heb ik al aangeraden om alles los te koppelen en de ontvanger direct met scart kabel op de tv aan te sluiten als de topic starter last heeft van synch-problemen. Het kan namelijk ook nog aan je eigen apparatuur liggen.

    Voor wat het zenderpakket betreft, heeft iedereen zijn eigen wensen. Dus daar ga ik niet op in.
     
  8. De dienst is gewoon zo dat niet alles in HD wordt uitgezonden, niet alles in DD5.1 en er 3 dezelfde kanalen zijn. Wat Ziggo daar juridisch aanspreekbaar voor moet zijn, beats me. De insteek van je topic is gewoon verkeerd gekozen.

    Succes met je dure kabels ;)
     
  9. mijn opmerking was niet aan jou gericht.
     
  10. LOL!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina