1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Film1 Pakket: voor mij niet dus !

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Ad58, 22 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ach hij neemt de diensten en pakketten af van ZIGGO dus als er een probleem mee is neem je uiteraard contact op met ZIGGO.
    die zullen in overleg met Film1 toch met een oplossing moeten komen naar degene die de dienst afneemt.

    als hij namelijk naar Film1 gaat bellen verwijzen ze hem gewoon naar ZIGGO,daar neemt hij het namelijk af...
    ik zou het Film1 pakket ook niet willen als het niet goed werkt.

    of ben je soms een beetje jaloers op zijn mooie spulletjes?!
     
  2. Beste Frank,

    wat een zielige opmerkingen zeg. Ik probeer het niet bij Ziggo in de schoenen te schuiven. Het lijkt mij logisch dat je degene die je voor een dienst betaald ook aanspreekt. Kennelijk denk jij daar, met je diepgaande kennis van zaken, anders over. Mag hoor.
    Ik som mijn apparatuur inderdaad op ja. Dit om aan te tonen dat de dienstverlening van Ziggo niet in de pas loopt met de huidige techniek. Want wat heb je aan een HD(ready) TV als er toch haast niets in HD wordt uitgezonden? Ik vraag me hetzelfde af bij een HD decoder. Idem bij een Dolby surround installatie die je dan optisch verbonden hebt met die decoder. Maar dit ligt ongetwijfeld aan mijn gebrekkige kennis van zaken.

    Als je mijn verhaal goed gelezen hebt blijkt dus dat je deze apparatuur niet nodig hebt voor de diensten van Ziggo. Maar het kan best zijn dat jij wèl tevreden bent hoor. Dat jij tevreden bent met SD uitzendingen op je HD Decoder en HD TV. Dat jij tevreden bent met je stereo signaal op je DD receiver. Mag ook van mij. Ik ben er niet tevreden mee, maar dat komt ongetwijfeld door mijn gebrekkige kennis van zaken.
     
  3. Het Film1 pakket werkt goed, het ligt er alleen aan wat voor verwachtingen je ervan hebt. Dat er 3x een Film1.1 is (1, 1+1 en 1 HD) kan je geen klacht noemen. Dat het HD + AC3 aanbod matig is wel, maar hiervoor moet je bij Film1 zijn en niet bij Ziggo. Problemen met het geluid heb ik niet gehad (vandaag Film1 opgezegd trouwens, het aanbod is te mager :schater:)

    Ben niet jaloers op zijn spullen nee, je begrijpt de insteek van die opmerking niet. (Zal het uitleggen: de relevantie van het opnoemen van je apparatuur en klagen over Film1 is 0.0, vooral als je begint over HQ digitale kabels geef je zelf al aan er weinig kaas van te hebben gegeten, als je dan later nog aannames gaat doen over technische aspecten, laat maar.)

    Maar het past mooi in de trend van het forum, hier heb ik vorige week ook al een bericht over geplaatst. Bij 99% van de gebruikers hier kan Ziggo toch niks goed doen en wordt dit bedrijf beschouwd als het grootste kwaad sinds ***vul hier zelf iets naar keuze in***.
     
  4. Ziggo heeft nog een prachtig HD pakket voor je, wel een beetje weinig zenders, maar helaas is er niet meer aanbod in de Nederlandse markt.

    Ziggo kan niets doen aan het aanbod van HD en alle andere hippe producten, de NPO heeft het uitzenden van NED1-2-3 alweer uitgesteld en de commercielen durven zelfs extra geld te vragen voor het bekijken van reclame in HD.

    Ik heb aardig wat films in HD gekeken met DD geluid, slechte aanname van je. Was altijd tevreden over Film1, alleen qua aanbod vind ik het nu niet meer de prijs waard en dus heb ik het opzegd (zonder hierbij weer eens met het vingertje naar Ziggo te wijzen).

    Overigens kijk ik verder vrijwel alle films in HD, via een console. Maar dat heb ik natuurlijk nog niet opgesomd he ;)
     
  5. Je betaald het abonnement aan Ziggo. Dus Ziggo is volgens mij de instantie waar je met je klacht heen moet. Niet Film1.

    Voor zover ik weet geld die regel altijd bij het leveren aan de consument. Hetzelfde geldt namelijk ook als je een siemens pc in een gewone winkel koopt. Als na een tijdje je pc kapot gaat, kan de winkelier wel fijn zeggen dat je maar contact op moet nemen met Siemens, maar kun je afdwingen dat hij deze taak op zich neemt. Hij krijgt namelijk betaald.

    Dit soort zaken is al heel vaak besproken op tv en internet. Ziggo moet contact opnemen met Film1, en er voor zorgen, dat de content goed bij zijn klanten geleverd wordt. Punt.
     
  6. Misschien kun je me uitleggen wat je doet denken dat als je over HQ digitale kabels hebt, je er geen kaas van hebt gegeten Frank? verder ben ik ook benieuwd naar mijn "technische aannames".
    Ik heb slechts een TH opleiding afgerond, dus vergeef me mijn gebrekkige kennis!
     
  7. Film1 levert een product voor een bepaalde prijs. Dat je iets anders verwacht van het product voor die prijs, dat kan je Ziggo niet aanrekenen. Die geven alleen het signaal door.

    Ik heb nooit last gehad van syncrproblemen met audio (wat tot op zekere hoogte via Ziggo geregeld zou moeten worden), de rest van de klachten in dit topic zijn inhoudelijk en daarvoor moet je gewoon bij Film1 zijn.

    En het mooie van dit topic is, dat de topicstarter nooit klant van Film1 is geweest dus qua inhoud ook niet echt veel recht tot klagen heeft :applause:
     

  8. mzzz raar... ik had toch echt meer de indruk dat de groep met langslepende problemen als "zeurtjes" werden gezien,veel mensen blijven namelijk volhouden dat het over het algemeen wel goed gaat.

    ik heb het zowiezo al niet over het aanbod gehad,ik doelde meer op de kwaliteit van doorgifte.
    als je geluid niet synchroon loopt bijvoorbeeld.
    maar dan nog moet je als klant van ZIGGO [waar je het product afneemt] naar ZIGGO bellen/contact opnemen en niet met Film1.

    hoe dan ook,als ik een dienst afneem die niet aan mijn verwachtingen voldoet dan wil ik em ook niet.[volgens mij wil niemand dat]
    de verwachtingen worden immers wel gewekt met de reclames over HD content.
    ook door ZIGGO.
     
  9. Dit kan volgens mij ook nog aan je apparatuur liggen als je je Dolby Surround systeem aan de decoder gekoppeld hebt. Je zou dit kunnen controleren door de decoder met een scartkabel aan te sluiten als een film draaidt waarbij het geluid niet synchroon loopt. Dus effe geen hdmi en geen dolby surround systeem gebruiken. Op deze manier weet je zeker dat het geluidsprobleem wel of niet van buitenaf komt.

    probeer het eens, en laat even wat weten
     

  10. Weet jij eigenlijk wel wat een aanname is Frank? Een aanname, oftewel veronderstelling of hypothese is niet op daadwerkelijke praktijk gebaseerd. Ik daarentegen praat hier uit eigen praktijkervaring hoor. Dus het woord aanname is hier niet echt van toepassing lijkt mij. Ik heb nu twee weken lang naar HD1 gekeken (en geluisterd) en pas èèn keer een echte Dolby Surround uitzending mogen meemaken. Dat vind ik erg magertjes eerlijk gezegd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina