1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Film1 Pakket: voor mij niet dus !

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Ad58, 22 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik vind dat jij gelijk hebt,ZIGGO levert jou die dienst niet Film1,dus ZIGGO is degene die aangesproken hoort te worden in dit geval en niet Film1.

    stel je eens voor dat bbc3 het niet meer doet en men verwijst mij naar de bbc voor dat probleem...

    ZIGGO is verantwoordelijk voor de goede doorgifte.
     
  2. Re:

    Voor de techniek (kwaliteit beeld, geluid, aantal kanalen) is m.i. Ziggo de partij. Maar voor de inhoud (aanbod films, aantal herhalingen) zal je m.i. toch bij Film 1 moeten zijn. Of wil je straks als een bepaalde serie op Nederland 1 stopt ook bij Ziggo aankloppen? Als Ziggo nu ooit zou besloten om Film 1+1 te schrappen terwijl het kanaal formeel wel blijft bestaan, dan is Ziggo wel verantwoordelijk.
     
  3. Ook bij mij loopt Film1 HD qua geluid achter en het maakt daarbij niet uit of ik optisch of hdmi gebruik.
    Volgens de Helpdesk ligt dit aan Film 1 helaas.
    Gebruik een Samsung HD decoder.
     
  4. Ja ,die moet je aan Film1 richten, Ziggo doet enkelt de levering van de content. Film1 regelt de feed ;)
     
  5. Aangezien dit probleem ook bij andere providers speelt (UPC) zit het probleem blijkbaar in de aanvoer van de zender, dus bij Film1 zelf.
     
  6. Klopt, met als toevoeging dat Ziggo niet voor de inhoudelijke content verantwoording heeft.
     
  7. inderdaad :wink:
     
  8. Maar misschien kan Ziggo wel enige druk uitoefenen richting Film 1 ?
    Ik vind het namelijk wel jammer,dan kun je van HD content genieten en dan loopt het geluid niet goed,dus je geniet van het een maar moet je ergeren aan het ander.

    Er is al zo weinig content.
     
  9. Kijk, technisch is volgens mij Ziggo aanspreekbaar. Toch zeker voor het niet uitzenden van het DD signaal en het naijlen lijkt me.
    Dat ik inhoudelijk bij Filmnet zlef zal moeten aanklopeen, snap ik ook wel, daarom heb ik weinig tot niets over het inhoudelijke deel vermeld, behoudens het herhalen dan.
    Herhalingen zijn echter niet interessant als je over de Humax5050 beschikt. We hebbben het hier over een PVR, dus decoder met ingebouwde harddik om op te nemen. Er past ongeveer 50 uur op meen ik, dus dat zijn aardig wat films. De opgenomen kwaliteit is even goed als de uitgezonden kwaliteit.

    Maar ik ga verder bij helemaal niemand aankloppen. Ik heb n.a.v. de proefperiode mijn keuze al lang gemaakt: ik ben niet van plan € 15,- p/m te gaan betalen voor een pakker waar van alles aan rammelt. Of de schuld nu bij Ziggo of Filmnet ligt, zal mij eerlijk gezegd worst wezen.
     
  10. Misschien is het handig je te verdiepen in de techniek voor je zulke uitspraken doet. Geeft niet hoor, dat je niet gehinderd wordt door enige kennis van zaken, maar probeer het niet bij Ziggo in de schoenen te schuiven.

    Fijn voor je. Was dat het waard om een topic te openen met een grote opsomming van alle state of the art apparatuur die je hebt staan?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina