1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

digitaal totaal pakket vraagje

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door avdh65, 22 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Afgelopen Vrijdag(20-03-2009) heb ik via internet het digitaal totaal pakket besteld.
    Hoelang duurt het nu voordat ik het daadwerkelijk binnen heb?
    en hoe weet ik dat het signaal erop staat, moet ik decoder resetten o.i.d.?

    alvast bedankt
     
  2. Re:

    Ik heb alleen ervaring met het via internetn toevoegen van Film 1/sport 1. Dat was op een zaterdagochtend en tegen de avond was Film 1 al open.

    Nee, je hoeft zelf niets te doen. Bij het zappen kan je kijken of een zender van het pakket open is of niet.
     
  3. Een eeuwigheid :schater:.

    Zonder alle gekheid heb het een aantal weken ook geprobeerd te bestellen via internet en helemaal niks meer van gehoord.

    Heb het toen via de klanten service gedaan en die gaven aan dat het binnen 48 uur geregeld zou zijn dus denk dat je een zelfde termijn aan kunt houden voor een internet bestelling die wel lukt.
     
  4. Het kan verschillen. Via de website kun je het best rekening houden met vijf werkdagen, dan valt het altijd mee, afhankelijk van wanneer je bestelling verwerkt wordt.
    Telefonisch kan het binnen twee tot achtenveertig uur. Als je echter onlangs nog iets gewijzigd of besteld hebt, kan het zijn dat je activatie pas na afronden van die wijziging doorgevoerd worden. Call Me Now gebruiken om te kijken of de activatie al is binnengekomen en het anders te laten doorvoeren alsnog kan natuurlijk ook, dit is een gratis verbinding naar de verkoopafdeling.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina