1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing lukt niet...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door andreklaster, 22 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Waar zijn de reacties van Jam?
     
  2. In jou topic? Die staan er toch gewoon?
     
  3. Huh hoe kan dat nou, gister stonden er nl maar 6 berichten in mn topic en die van Jam waren allemaal weg...
    Nou ja ze staan er weer.
    On topic. Gister maar weer gebeld met Ziggo.
    Valt mij op dat er steeds meer woningen wel bij Ziggo kunnen, maar wij nog steeds niet.
    Ook vreemd is dat sommige woningen wel Interactieve TV kunnen en de rest dan niet??
    Maar goed, mijn probleem is er nog steeds en heb ook nogmaal gevraagd waarom de snelheid dan niet omhoog kan worden gedaan, maar ja daar krijg je geen zinnig antwoord op...

    Hopelijk reageert er een medewerker van Ziggo hierzo en kan mij dit dan uitleggen.
     
  4. Opgelost!!

    Ik wil even een bedankje uitspreken voor een Ziggo medewerkster.
    Deze heeft voor ons heel veel dingen opgelost.
    Samenvatting:
    November verhuizing doorgegeven, Ziggo kent het adres niet.
    Dit lag bij de aannemer die de kabels had gelegd. Tussentijds veel gebeld.
    6 Mei!! aansluiting bij Ziggo.
    Nog veel mis wat betreft facturering en automatische machtiging.
    We kregen steeds kosten van ons vorige adres, dus van de nieuwe bewoners. Ook dit is allemaal verrekend.
    Nu heeft deze medewerkster in 2 telefoontjes van in totaal 16 minuten!! dit allemaal voor elkaar gekregen.
    Voor alle ellende die dit had, kregen we van Ziggo ook een bloemetje aangeboden.

    Webteam Ziggo (weet niet of de naam mag van de medewerkster) BEDANKT!!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina