1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Meerdere Smartcards gaat niet goed

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door G.bruiker, 20 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik had in totaal 5 smartcards.
    Ze stonden ook alle 5 geregistreerd maar 2 waren er niet in gebruik.
    (Een was extra, tweede zat in niet gebruikte Panasonic op slaapkamer jongste.)

    Ik heb nu in totaal 4 keer met de helpdesk gebeld want wat is er gebeurd ?
    Sinds mijn "migratie" zijn de 2 extra smartcards verdwenen uit mijn Ziggo en belangrijker ook bij Ziggo zelf.

    Een medewerker van hier heeft geprobeerd (niets dan goeds over deze persoon) om 1 kaart weer toe te voegen en stuurde een bericht dat er in elk geval het gratis basis pakket op was geactiveerd.
    Deze kaart doet het echter niet.
    Omdat ik dacht,jongens dit is wel een hele oude kaart,ik heb ook een veel nieuwere dan laat ik die gewoon activeren,belde ik weer met de helpdesk.
    De oude kaart die door de medewerker van hier geactiveerd zou zijn, stond niet in het systeem.
    Maar misschien kwam dit door de ouderdom, een wit kaartje zonder logo met alleen in kleine lettertjes Casema er op gedrukt.
    Dus de medewerker van de helpdesk zou de tweede nieuwere activeren.
    Maar dat kon niet in zijn scherm,hij kon met geen mogelijkheid de 4e kaart weer toevoegen.

    Er zou een regeling komen voor degenen met meer dan 3 smartcards dat die hun oude aantal mochten houden,kosteloos.
    Ja grandioos, men laat gewoon 2 kaarten verdwijnen.
    Pogingen om op een oudere kaart dan tenminste het basis pakket te zetten,falen.
    De kaart is weg.
    Pogingen om een nieuwere toe te voegen,falen ook, dit kan nu opeens niet meer.
    Ik doe expres een voorstel,ik heb er geen 5 nodig,maar 4, dus activeer nu een van die 2 overige resulteert in,dat gaan we doen,laat u de kaart er maar in zitten,binnen 48 uur werkt het.
    Bel je 48 later,hoppa, kaart weg.
    Welke in nu in de decoder moet laten zitten om geactiveerd te worden,geen idee,maar steeds verdwijnen kaart 4 en 5 uit het systeem en niemand kan ze blijkbaar toevoegen.
    De kaaten geven beurtelings E30 - E19 maar worden gewoon niet toegevoegd.
    Slechts 1 van de 2 hoeft het te doen,lukt het niet meer om mijn hele pakket er op te zttten,helaas dat betreur ik dan heel erg maar zelfs basis lukt niet.
    Maar zo kan je dus best een regeling opzetten voor oude klanten met meer dan 3 kaarten,je laat er gewoon 2 verdwijnen :censored:

    Ik waardeer de hulp van de klantenservice en medewerkers hier ten zeerste,maar door dit geknoei vervalt voor mij dus die speciale regeling blijkbaar,en belangrijker,niemand controleert blijkbaar of die kaarten ook daadwerkelijk toegevoegd worden en aan gaan.
    Vanochtend waren de 2 extra kaarten weer niet bekend bij de klantenservice.
    Het enige advies was,koop een nieuwe kaart.
    Ja hallo,de kaarten deden het tot begin van de maand gewoon,daar kan het gewoon niet aan liggen en wat als die nieuwe kaart het ook weer niet doet,dan heb ik 3 niet werkende kaarten en een kleine 100 euro uitgegeven.

    Er is iets mis met dat systeem en niemand begrijpt blijkbaar wat,behalve dat mijn 2 extra kaarten continiue verdwijnen.
    En ik heb ook geen kennis waar ik ff 2 kaarten extra bij kan registreren,of op zijn minst 1.. slechts 1 hoeft het te doen.
    Ik heb een decoder in de huiskamer met een werkende kaart, HD pakket, Film 1 pakket.
    Ik heb een decoder in de slaapkamer met idem.
    Ik heb een decoder in de slaapkamer van de oudste,werkt ook.
    Maar de decoder in de kamer van de jongste werkt niet omdat het Ziggo niet lukt mijn kaarten terug te halen of te activeren en hij wil nu hij een LCD scherm heeft gekocht ook digitaal kijken.

    En iedere dag maar wisselen om te zien of er toch weer een op miraculeuze wijze is gaan werken.
    Maar als de coulance regeling er gewoon uit bestaat om 2 werkende kaarten weg te toveren,ja dan kan ik het ook,en belangrijker,wat nu ?
    Het lukt de klantenservice gewoon niet en de forum medewerker hier die zijn best heeft gedaan,blijkbaar toch ook niet. :no:
     
  2. (en natuurlijk snap ik dat het niet echt de bedoeling was om die kaarten echt te laten verdwijnen,maar het is wel gebeurd..en Hans Kazan werkt toch niet bij Ziggo :pompom: )

    Het lijkt mij een eerlijke deal.. ok 5 kaarten dan niet,Ziggo er een kaartje bij en ik er een kaartje af,aan 4 heb ik er genoeg.
    Maar hoe... :giveup:
     
  3. Ik heb er ook 5, dus je maakt me een beetje bang dat het bij mij ook niet goed gaat. Ik heb al eens met de HD gebeld, die verteldee dat mijn kaarten allemaal het Totaal plus en Film1/sport1 pakket hebben (administratief gezien dan). Op mijn ziggo is dit nog niet te zien en ook op de kaartjes zelf is nog niets aangepast. Dus even afwachten maar....

    Maar wel een heel vervelend probleem !!!
     
  4. Er waren vrijdag ook wel computerstoringen,want het lukte me geen 1 keer om mijn klantnummer in te geven.
    Ik denk dat de fout ligt bij het feit dat men probeert de kaarten aan de hand van het nummer te activeren,maar dat dat niet lukt omdat de kaarten niet meer aan een naam gekoppeld zijn.

    /edit 1 van de kaarten is het nu gaan doen,en dat is genoeg.
    Als er kosten berekend gaan worden dan zal ik die moeten laten omzetten,maar voorlopig doet deze kaart het nu hetgeen ongetwijfeld veel werk geweest zal zijn.
    Kaart 5 doet het nog niet maar dat boeit me niet zo.
    Nu alleen kijken of Ziggo dit nu onder de "coulance" regeling laat vallen of de pakketten weer gaat berekenen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina