1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Help, geen email

Discussie in 'Internet - Email' gestart door m.oppelaar, 19 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kan sinds vanmorgen geen emails (@home) meer binnen halen (en versturen). Zelfs inloggen op webmail lukt gewoon niet. (name en wachtwoord onbekend...)
    Dit is de foutmelding die ik steeds binnenkrijg, bij wat ik ook doe... (er is niets veranderd, gisteren deed alles het gewoon nog):

    Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

    Wat moet ik doen? Vind het erg vervelend en erg onhandig. Wie kan mij helpen?

    Alvast bedankt.

    Met hartelijke groetjes,

    Madeleine.
     
  2. Het doet het weer. Heb het zelf opgelost :D

    Met hartelijke groet,

    Madeleine.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina