1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ander IP adres

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 19 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zojuist geen internet meer. Even router gereset, en krijg een ander ip adres(voor het eerst sinds bijna 1 jaar)

    Wellicht heeft dat te maken met het aangekondige onderhoud? Ben benieuwd of de snelheid dan wel stabiel blijft...

    Meer mensen met een ander IP adres?
     
  2. Jep, je (net als de rest van het voormalige multikabel gebied) bent omgezet naar het nieuwe provisioningssysteem. Heerhugowaard, Hoofddorp en omstreken waren reeds overgezet.

    Voor de meeste klanten zou deze overgang geen verandering met zich mee moeten brengen. Helaas zijn er een aantal klanten die niet helemaal correct gemigreerd zijn naar het nieuwe platform en hierdoor uitval van 1 of meerdere diensten (internet en telefonie) ervaren. Hier wordt uiteraard kei hard aan gewerkt om op te lossen.
     
  3. wow okay. Heb ik dus geluk dat een reset genoeg was:) Wel jammer van een ander IP adres, maar ja, je kan niet alles hebben.
     
  4. Kijk ook eens naar je hostname, die zal waarschijnlijk ook veranderd zijn.
    Vanaf 2000 was ik klant van @Home en de laatste jaren had ik steeds hetzelfde IP-adres. Sinds het opgaan in Ziggo is mijn ip-adres al diverse keren veranderd. Dat is niet zo erg, wel vreemd is dat ook de hostname die in mijn overeenkomst met @Home staat ook steeds mee verandert.
    Ik heb de afgelopen weken hierover vragen gesteld via het online klachtenformulier. Ziggo weigert tot nu toe echter te antwoorden.

    Je hostname kan je controleren op: https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2
     
  5. heel normaal alhoewel wel eens 2 jaar met zelfde ip adress gedaan heb ;>
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina