1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik ben niet verstaanbaar

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door tbl1966, 19 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Dit is mijn 1e vraag hier, tot nu toe alles zelf op kunnen lossen of het werd opgelost. Maar nu hebben we sinds een aantal weken een probleem met de telefoon. Hij werkt normaal, gaat gewoon over maar als we opnemen zijn we aan de andere kant niet te verstaan, geluid valt weg en we komen haperend over. Wij verstaan de andere mensen wel gewoon. Ik heb het modem al gereset, de telefoon is inmiddels verplaatst, maar niets werkt. We wonen in het 1703 gebied en hier zijn pas grote werkzaamheden geweest, kan het daaraan liggen?

    Oh ja, het is een Panasonic model KX-TCA120EX, hij heeft het altijd goed gedaan.

    Danielle
     
  2. aah bedankt, ga het even lezen.
     
  3. Hoi,

    Ik zou zeggen probeer eerst een ander telefoon kabeltje, desnoods ook ander telefoon toestel (van iemand anders bijv.) als dat niet werkt ligt het probleem niet in huis. In dat geval kan er eventueel een monteur komen.. Of kijkt een aparte afdeling naar de lijn op het moment dat het fout gaat. Wat ik dan ook adviseer is minimaal 5 voorbeelden te noteren van wanneer dit gebeurd en of het ook in elk gesprek is zowel mobiel als vast.

    Als je meer vragen hierover hebt /PM (private message :wink:)

    Gr.

    Raymond
     
  4. N.a.v. een eerder antwoord hierboven ben ik op dat andere draadje gaan kijken en heb het e.e.a. uitgeprobeerd. Hier is het resultaat

    Ik heb net de up-/ downloads uitgezet en even gebeld en zowaar dan gaat het inderdaad goed. Tijdens het gesprek de up-/ downloads weer aangezet en ik ben weer niet te verstaan. We hebben dus ook een Webstar/Scientific Atlanta modem. Toch maar eens even klagen bij Ziggo dan.

    Hang nu met ziggo aan de lijn, heb al de vraag gehad hoe ver het modem en de telefoon uit elkaar staan. Verder hoe groot de bestanden zijn die gedownload worden i.v.m. de bandbreedte. Toch wel uitgelegd dat het niet moet uitmaken voor de kwaliteit van de telefoongesprekken omdat het voor de migratie altijd goed heeft gewerkt. Ze zet het door naar het error-team en die gaat er wat aan doen, hoop ik.

    Wat mij betreft kan dit draadje gesloten worden, ik ga verder op de andere.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina