1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Na onderhoud (migratie 19-03, volgens HD) wederom modemsactivatie en mislukt...

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ed, 19 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. maar nog steeds geen andwoord op mijn vraag

    als jullie tijd hebben en problemen kunnen beandwoorden

    is dat beter als dat excuse me heen en weer

    peter
     
  2. Net me motorola modem aangesloten en per frequentie scheeld het enorm de snelheid

    op 322 beste tot nu to

    [​IMG]

    en dan nu met 306

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mrt 2009
  3. @Mennog:

    Niet persoonlijk bedoeld, maar jou reactie hier lijkt me nogal offtopic. Voor het posten van snelheids resultaten is er al een topic "Post je snelheid", en voor de problemen in bepaalde regio's zijn ook al andere topics.
     
  4. ok duidelijk wou alleen laten weten dat het per frequentie nogal verschil in zit.

    maar de registratie pagina van ziggo als je nieuw modem aansluit werkt prima!
     
  5. hallo mede slachtoffers.

    Afgelopen dagen bijna elke dag gebeld. Onvoorstelbaar hoe de verschillende call center medewerkers antwoordt geven op je probleem dat je geen internet en telefoon hebt. Een medewerkster zegt: mijn collega heeft Uw gegevens handmatig verwijderd omdat er een fout inzat dat heeft niets te maken met uw probleem dat u nu geen internet en telefoon heeft. Een ander heb nog geduld u staat bovenaan de kijst om afgehandeld te worden, Het hele weekend werkt het erro team door en als u na het weekend nog geen verbinding hebt dan belt u maar weer
    De derde: ja u gegevens zijn uit de database verwijderd > U moet niet bij ons zijn maar bij de afdeling wijzigingen e n daar een nieuw account aanmaken.

    Weet men wel bij ziggo dat je hier als KLANT ontzettend moe, anders gezegd harstikke boos gefrusteerd enz van wordt.

    afijn gelukkig is een van de problemen van het weekend door de techneuten opgelost en hebben we weer internet. Echter de telefoon is nog steeds zo dood als een pier

    Ik heb de afgelopen week echter niet stilgezeten.
    De volgende instanties gemaild: OPTA, Vereniging van Kabelexploitanten, een advocaat.

    Opta verwees me door naar vereniging Kabelexploitanten
    Vereniging kabelexploitanten heeft mijn klacht doorgestuurd naar ziggo en binnen drie dagen zou ik bericht krijgen
    Zoals verwacht niks njada geen telefoontje gehad, zullen wel zeggen Meneer we hebben U elke dag proberen te bellen maar U nam niet op of was niet thuis:pompom:

    Interessant is dat die advocaat de zaak gaat bekijken of er juridisch mogelijkheden zijn om in groot verband en naar ik hoop met vele duizenden ziggo abonnees een rechtzaak tegen ziggo aan te spannen.

    Vandaag gaat er weer een mail naar de vereniging van Kabelexploitanten .
    Ik wil hier echt een zaak van maken.
    Zonde van al mijn energie en tijd, heb wel wat beters te doen.
    Maar helaas in al dit soort zaken iemand moet de handschoen op pakken en wellicht doen meerdere mensen dit want eenheid maaakt macht

    groeten

    john
     
  6. Update:

    Internet functioneerde al weer een tijdje.
    De telefoon doet het nog steeds niet. Nog steeds heeft niemand contact opgenomen. Geen mail, geen brief, geen telefoontje, niks.

    Maar het maakt me allemaal niks meer uit. Alles bij Ziggo is opgezegd, de stekkers zijn eruit en de modem is retour.
     
  7. Telefonie is gisteren weer aangesloten. Tijdje niets gehoord, beetje geklaagd, hulp van iemand hier op het forum en gisteren werden we gebeld. Had niet zo lang mogen duren bla bla bla je kent het wel. Maar ik moet zeggen, het is erg goed opgelost met bijkomende compensatie.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina