1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Na onderhoud (migratie 19-03, volgens HD) wederom modemsactivatie en mislukt...

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ed, 19 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar ja, invloed heeft de gebruikersvereniging nu ook weer niet echt. Geboden hulp is perfect hoor, maar impact? Ik ben het zat, maar wat moet je anders met die klote monopolie.

    Dit gaan ze niet goedmaken met een bosje bloemen in ieder geval. ***)

    Wie boeit het eigenlijk ook :-D

    ***) mod-edit : Onnodig grof taalgebruik verwijderd.

    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mrt 2009
  2. Man, zit jezelf toch niet zo op te fokken. Rij dan even naar Heerhugowaard dan praat je nog met iemand.
     
  3. Ja man, waar maak ik me ook druk om eigenlijk. Het is niet zo dat het atijd fout gaat bij Ziggo hè. Ze staan immers bekend om hun perfecte service. De groeten.
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
  4. tuurlijk,het is natuurlijk de normaalste zaak van de wereld dat de klanten maar even langs gaan rijden omdat de helpdesk en technische dienst er bij een behoorlijke groep mensen een puinhoop van maakt....

    maar zolang de tendens hier nog steeds is "over het algemeen valt het wel mee" moet de rest natuurlijk niet zeuren,en vooral niets over de ZGV zeggen.
    het is in ieder geval duidelijk.:sleep:
     
  5. Lullig gezegd: Ja inderdaad, daar is die klantenbalie immers voor in het leven geroepen.
    Wil niet zeggen dat altijd alles direct is te verhelpen,maar in sommige gevallen kunnen zij wel de juiste weg bewandelen om sneller tot een oplossing te komen.

    De frustratie wil ik hier niet mee wegwuiven, na zo een lange tijd wachten zou ik ook zeker niet happy worden, maar Brammetje legt nu ook de bal neer bij de zgv, terwijl hij anderen juist meermaals heeft verteld dat dat niks uithaalt :confused:
     
  6. Er is een klantenbalie? Dat is me door Ziggo's helpdesk nog nooit verteld. Dus dat is wat Ziggo betreft geen excuus.
    Na een weekje bellen en schrijven is nog steeds niet duidelijk wat er gebeurd is, heeft nog steeds niemand op Ziggo's initiatief contact met mij opgenomen. Zegt iedereen "houdt maar rekening met een maand". Is zelfs gesuggereerd maar een alternatieve aanbieder te zoeken.

    Niet dat ik verwacht dat het zoveel beter is, maar ik heb vandaag mijn Ziggo contract per 30 april opgezegd. Wel interessant of het verwerkt zal kunnen worden, want er staan geen producten meer op mijn nummer. Maar er gaat nog een officiële opzegging achteraan, met alle gebeurtenissen. De basis is wanprestatie. Na een week klagen en bellen nog steeds geen duidelijk antwoord, steeds gevraagd hoe lang het ging duren, steeds geen antwoord. Dus ik mijnerzijds genoeg gelegenheid gegeven het op te lossen of met een tijdsbestek van oplossing te komen. Je kan niet gewoon een week niets van je laten horen.
    Als dit bij m'n bedrijf gebeurd was, was er een enorme gepeperde rekening die kant opgegaan. We werken met diverse programmas op remote desktop basis. Ik vraag me af of we daar ook moeten switchen. Een non-reactie als dit kunnen we absoluut niet gebruiken.

    Wellicht loop ik bij het alternatief ook tegen allerlei problemen aan, maar dat zie ik dan wel weer. Ik ga me verder niet boos maken, maar het voor mezelf oplossen. Mijn mood is na de opzegging een stuk beter.

    Jammer. Ik heb denk ik 6 jaar met grote tevredenheid Multikabel gebruikt.
     
  7. vraag

    beste lotgenoten en forumleiders van ziggo-gebruikers.nl

    ik heb even een vraagje heb internet telefoon dat werkt

    alleen de snelheid is maar 20mbps na migratie 19-3 was 28mbps



    kan het zijn dat het profiel verkeert in de modem staat

    upload is wel 3mbps

    voor ik een tijd aan telefoon ga hangen bij de help desk van ziggo :shock:

    vriendelijke groet

    peter
     
  8. nee het is de normaalste zaak van de wereld dat een helpdesk helpt en er binnen een "redelijke tijd" een oplossing voor de klant word verzorgd.
    die klantenbalie is namelijk geen helpdesk,al willen ze soms nog wel naar je probleem luisteren,maar als je met zulke problemen zoals ik bijvoorbeeld al een half jaar heb,aan komt bij de klantenbalie krijg je dezelfde antwoorden en besigheidstherapie aangereikt als bij de helpdesk.
    die regelmatig als men er niet uit komt dan weer mensen naar dit forum verwijst,waar de ZGV OOK WEER diezelfde protocolletjes,vragen etc op de klant gaat afvuren.

    en dan vind je het nog raar of gek dat mensen op een gegeven moment het helemaal gehad hebben met alles wat met ZIGGO te maken heeft.
    als ik dan eens in jullie schoenen ga staan en ik zou mezelf zo inzetten om de klanten proberen te helpen,maar merk en aanvoel dat die klachten maar blijven duren en ook al mijn energie die ik er in steek aan de kant geschoven word,dan ga ik toch echt in de boosheid van die klant mee,en niet zoals velen hier doen WEER komen met de woordjes "geduld en we zijn er hard mee bezig"

    maar zoals ik al eerder heb aan gegeven jullie bestaansrecht is in principe al afhankelijk van ZIGGO,evenals de info die jullie opvragen.
    dat is ook precies de reden voor jullie al heel vaak herhaalde motto "met stroop vang je meer vliegen blablabla"
    maar ja.. 1x iets te harde kritiek tegenover ZIGGO van jullie kant en jullie gezellige clubje komt in gevaar.


    het punt is helaas dat de vliegen helemaal niet gevangen moeten worden maar weggejaagd!

    wat mij ook vaak opvalt is dat boze mensen hier eerst te horen krijgen dat ze hun toon moeten matigen,anders krijgen ze geen hulp.
    ipv de boosheid even voor lief te nemen en een beetje begrip te tonen,en ze dan ondanks de boosheid toch te helpen.[werkt namelijk veel positiever]
    dat heet namelijk professionaliteit,maar jullie eisen al respekt voordat je ergens wat aan doet of wil doen.

    en anders word je hier afgeserveerd.
     
  9. Oké... bij deze wil ik dan wel even openlijk mijn excuses aan bieden aan degenen die zich eventueel gekrenkt voelden na mijn openlijke vertoning van mijn welgemeende inmiddels diepgewortelde frustraties. Ik begrijp ook wel dat het in de ogen van sommige mensen aanstootgevend kan worden gezien, maar uh, that's life. Take it or leave it.

    Neemt niet weg, dat ik de problemen niet op de ZGV heb afgeschoven. mocht dat zo geinterpreteerd zijn, sorry... beter lezen aub ;)

    Ja, mijn frustraties zaten erg hoog. Dit kwam door de ongelooflijke muur die toch tussen de klanten en het imperium genaamd Ziggo staat. Er is bijna niet door heen te komen. Onmacht dus... maaaaaaaaaaar gelukkig zijn er ook nog mensen werkzaam bij Ziggo, die door die bubbel heen prikken en je dus wel helpen.

    Onbekende en eventueel andere redders in nood? Bedankt dat jullie een harde huid hebben, want schijnbaar werkt internet weer.

    Ik kwam thuis, ik open internet en warempel... Google... Google?!?! Huh?!?!? Ja dus.

    Telefonie werkt nog niet, maar dat zal wel wat langer duren dan.

    Nogmaals bedankt en excuses... maar mocht dit weer gebeuren...? Dan schuif ik toch echt niet mijn fristraties onder stoelen of banken. Is ook leuk leedvermaak toch? :P

    Bedankt!

    Andere slachtoffers weer verbonden?
     
  10. Het is te hopen dat dit berichtje geplaatst gaat worden met de snelheid die wij hebben al vanaf het GROTE onderhoud:rolleyes:

    Wij bellen al drie dagen, mijn buurvrouw belt al 3 dagen, onze kinderen en haar kinderen bellen al meer dan 3 dagen en wat zijn we er mee opgeschoten:confused: Helemaal niets, behalve een ondeskundige helpdesk, die ijskoud zegt dat ik het stekkertje van het modem eruit kan halen, terwijl ik aan het bellen ben.:mrgreen:

    Gisterenavond zou er een monteur komen, jullie raden het waarschijnlijk wel al:schater: Niemand gezien en de buurvrouw ook niet.

    Bij de ene helpdeskmedewerker is het binnen 5 dagen opgelost, bij de andere binnen 10 dagen..........

    Ik zou vanavond teruggebeld worden en misschien gebeurt het nog, maar denk het zomaar niet:roll:

    De telefoon is bijna niet te gebruiken vanwege de vele (volgens de helpdeskmedewerker 386!!!!!!) onderbrekingen en internet heeft een snelheid die niet te meten is zo langzaam.

    Het zijn aardige mensen hoor van de klantenservice, alleen de deskundigheid ontbreekt ze met hun standaardvragen en standaardantwoorden.

    Het meeste wat mij ergerde is dat een medewerker tegen mijn buurvrouw zei (waar ik naast stond en de telefoon stond op intercom) dat zij toch echt de ENIGSTE was met klachten:oops:

    Huh..........de enigste:confused: ik had al 4x gebeld en we wonen op dezelfde postcode!

    Geen idee of er hier een DESKUNDIG iemand van Ziggo meeleest, maar als dat zo is...........................HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Zodra wij hier in het dorp over kunnen stappen op een andere kabelaanbieder is Ziggo hier toch echt verleden tijd:applause:

    Met vriendelijke groet van een zeer boze Ziggo klant.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina