1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Na onderhoud (migratie 19-03, volgens HD) wederom modemsactivatie en mislukt...

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ed, 19 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tja, ik heb 4 keer gebeld, allemaal zogenaamd een monteur sturen want ze kunnen niets. Er mist een nummertje hie, er mist een nummertje daar. Ja hallo, wie werkt er GVD nou op de HD? Maar ja, de monteur zou een nieuwe activatiecode mee nemen... dus ik zie het donderdag allemaal wel. Alleen de manier waarop het allemaal gedaan wordt staat me totaal niet aan, dus ze regelen het maar. We betalen ongeveer €100 per maand en dan zo afgescheept worden? Nee, dat gaat er bij mij niet in. Ik ben heel lang netjes gebleven, maar als er dan een medelander, werkzaam op de HD met z'n opmerking van 'een weekje zonder internet is niet zo heel erg' komt, slaan bij mij de stoppen door. Het gaat puur om het principe. De incasso is inmiddels wel stopgezet bij de bank en als die alsnog uitgevoerd wordt, storneren we het weer. Het geld zet ik uiteraard wel even aan de kant, dat er alsnog betaald kan worden mocht het goed aflopen, maar op deze manier, nee... Bijna nooit problemen en dan zul je zien dat als je eens aan de beurt bent, je goed genaait wordt ook nog. En als je dan het kleine sprankje hoop mocht hebben om hier enigzins wat hulp te mogen ontvangen in de zin van een medewerker die het gevalletje even gaat bekijken. Mocht die tot dezelfde conclusie komen dat er daadwerkelijk alleen maar een activatieprobleem is, geen probleem en dan wordt dat donderdag wel opgelost, maar zoals nu is er verder helemaal geen communicatie. Je weet 'grmbllllll' niet eens waar je aan toe bent. Ja sorry, is maar goed dat er thuis geen internet is en ik het even met internet via de iPhone moet doen òf zoals nu, op het werk. Teveel werk om op de iPhone iedere keer te reageren... ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2009
  2. ik kan me HEEL goed voorstellen dat je heel erg boos bent.
    ik kan me heel goed inleven in jouw situatie,het is ook maar goed dat we niemand bij de stropdas kunnen pakken door de telefoon... :wink:
     
  3. Dat wilde ik nou precies in het bericht plaatsen, maar heb toch maar even op [backspace] gedrukt voordat men daar weer over begint te klagen...
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
  4. geen internet geen telefoon geen account

    hoi mede slachtoffers


    In warmenhuizen is vorige week een update geweest, gevolg meedere mensen geen internet en geen telefoon.

    Vrijdag ziggo gebeld, dat ik geen internet en geen telefoon had. Zij zoeken konden alleen twee dezelfde namen vinden op mijn adres maar verder helemaal niets. Blijkt dat alle abonnee gegevens van mij verdwenen zijn
    Gevolg daarvan is dat ik geen internet en geen telefoon krijg dat wordt dan automatisch geblokkeerd.

    Vrijdag middag nog een keer gebeld want het zou die dag worden opgelost, niet dus door verbonden met het error team en probleem voorgelegd.
    Nou hier hadden ze nog nooit van gehoord. Blijk de """""enige"""" te zijn die dit is overkomen.
    Niet dus Ook mij mede lotgenoot in Wognum en op de site van Trosradar ook nog iemand dat zijn er al drie

    Kortom hier zijn grove software fouten gemaakt die nog steeds niet zijn opgelost
    Ik zou als leek zeggen die mensen waar alles gegevens weg zijn snel een nieuw account maken en de afrekening komt later wel, maar ja wie ben ik
    Bij ons bij de telegraaf dit ook al voorgelegd maar ja Ziggo is onderhand geen hot nieuws meer.

    Het ergste is dat ik voor verschillende besprekingen in het land kan worden uitgenodigd en hun allen mijn huistelefoon heb opgegeven. Reden hiervan is dat ik niet constant op mijn mobiel gebeld wil worden. Komt dan lekker professinoneel over als je een telefoon toon krijg van niet aangesloten
    Kan men bij Ziggo zich wel voorstellen wat voor ellende en stress zij veroorzaken.
    Ga mij ook hard maken bij de opta om het kabelnetwerk heel snel te openen voor andere aanbieders,
    hebben we in ieder geval een keus, nu niet (als je beslist van de kabel gebruik wil maken)
    :censored::censored::evil: zo voel ik me. In december heb ik ook al voor schrik niet 65 euro op mijn mobiel naar de helpdesk gebeld. Ziet er naar uit dat dit weer extra kosten met zich mee gaat brengen.
    Wellicht geen slecht idee om en vereniging van ontevreden ziggo klanten op te richten We betalen allemaal een tientje en zetten zo,n advocaat erop zoals verliespolis of loterijverlies uit alkmaar Kijken wat ze daar van vinden
    wordt vervolgd
    gr john
     
  5. Vol verbazing je verhaal gelezen. Zoals je al zegt, dat de Telegraaf niets met je verhaal doen, is al een tijdje bekend, Ziggo is inderdaad niet meer 'hot'. Morgen maar even bellen om te verifiëren of de juiste producten nog wel op onze namen staan. Ben benieuwd, maar begin aardig te twijfelen.
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
  6. Allereerst zeer vervelend probleem. Misschien dat een medewerker hier op het forum iets meer voor je kan betekenen. Ja zou er een PM aan kunnen wagen, nee heb je en ja kun je krijgen denk ik dan maar zo.

    Ik ben niet bekend met de systemen die door Ziggo gebruikt worden, wel met die van andere internetproviders. Het lijkt van buiten heel eenvoudig om even een nieuw account aan te maken, maar in de praktijk is dit vaak iets lastiger. Heel technisch verhaal, wellicht niet op de systemen van toepassing, maar het opnieuw creëren van een nieuw account kan een proces zijn waar meer tijd over heen gaat dan je zou wensen.

    Wat dit overigens uiteraard nog steeds niet goed praat of een excuus is.
     
  7. Hey Excalibur,

    Vandaag heeft iemand van achter de schermen reeds contact met mij opgenomen. Het relaas staat echter in het topic met de wisselende ip-adressen. Beetje moeilijk te verplaatsen op de telefoon hehe. Al is het daar ook van toepassing. Profiel is uit de modem verdwenen en dan kan je bellen tot je een ons weegt als niemand van de klantenservice je op de goede weg helpt. Vandaag wederom contact gehad met de klantenservice en nu is alles wel in werking gezet, met een kleine week vertraging dus. Nu maar hopen dat het een beetje zal vlotten met de controle door de betreffende afdeling en het opnieuw invoeren van de producten (profiel).
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
  8. oke brammetje

    je bent op weg, maar dat wil niet zeggen dat het probleem voor je opgelost is.
    vandaag weer een aantal keren gebeld.
    eerst wordt je afgescheept door zo,n :censored::censored: en daarna weer gebeld en zeer goed geholpen moet ik zeggen.
    mensen van de helpdesk kunnen alleen de standaard anwoorden geven en daarvan ga je al bij voorbaat in de stress.
    Laten ze van ziggo uit nou eerlijk zijn en vermelden dat ze met een groot probleem zitten, dat de klant niet de enige is en niet zeggen goh U bent de enige met dat specifieke probleem want vandaag in ons dorp zaten er nog een aantal met hetzelfde probleem en de tijd dat men er denkt er mee bezig te zijn.
    als men mij nu verteld dat het probleem niet eerder dan volgende week woensdag verholpen kan worden hoef ik niet elke dag te bellen. ik had nog 150 minuten op mijn mobiel nou die begint al aardig te slinken.
    ziggo wordt in ons dorp al "isnikszo" genoemd en dat wilwat zeggen

    fijne avond
    john
     
  9. De update die gedaan is staat los van het 'normale' klantsysteem, die info klopt dus deze storing staat daar echt los van. Overigens wel een vervelend toeval!

    Bij klanten waar de verbinding niet werkte was het over het algemeen op te lossen middels een reset van het modem. Ook gisteren zijn er nog wijzigingen gedaan )had te maken met modemprofiel) waarna sommige klanten nogmaals moesten resetten (ook ik had datzelfde probleem).
     
  10. Zoals je misschien begrijpt reset ik elke dag. Blijf het activatiescherm krijgen en met resetten bedoel ik ook echt alles resetten volgens protocol.
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina