1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Outlook express bezig met verifiëren

Discussie in 'Internet - Email' gestart door twigger, 19 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Fijn om te lezen dat het om een storing gaat.
    Dus even afwachten en niet aan je eigen instellingen frutselen.
     
  2. Email storing

    Volgens de Helpdesk kan deze storing wel twee dagen gaan duren.
    Ik moest maar in klachten formulier invullen.

    En het zou klantvriendelijk getuigen om deze storing op de storings pagina te vermelden.

    Harry
     
  3. En deze melding:

    De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

    Krijg ik al een aantal dagen trouwens...

    Storingspagina meldt niets :shock:
     
  4. Kan het hiermee te maken hebben? (mail van Ziggo van 19 maart)


    U staat bij ons geregistreerd als gebruiker van @Home Mail. In de periode van 20 maart tot en met 25 maart 2009 passen we deze dienst aan. Wij verhuizen dan uw mailbox naar het nieuwe Ziggo platform. De werkzaamheden vinden zowel overdag als ’s nachts plaats.

    Voor u als klant heeft dit twee gevolgen:
    1. Tijdens de daadwerkelijke verhuizing van uw mailbox kunt u gedurende 2 tot 5 minuten geen mail ontvangen. Deze mail wordt door ons bewaard en na de verhuizing weer toegevoegd aan uw mailbox. Indien u gebruik maakt van Webmail zult u merken dat ook deze dienst gedurende 2 tot 5 minuten niet beschikbaar is.

    2. Vanaf het moment dat uw mailbox naar het Ziggo platform is verhuisd, maakt u automatisch gebruik van Ziggo (Web)mail.
     
  5. Het is de gehele dag al niet goed, dus ZIGGO heeft misschien een tam tam tijd.

    Groet Bert Peeters
     
  6. Ik was al verhuisd dus denk ik dat het niets ermee te maken heeft..
    en webmail doet het ook niet..
     
  7. Nee want ik zat in de periode 2 t/m 13 maart.
    Het lukt soms wel maar vaak niet.
     
  8. Goedemiddag,

    Ik vind het niet kunnen dat zo'n storing twee dagen kan duren.
    De facturen kloppen niet, de digitale ontvangers worden op zwart gezet terwijl je ruim op tijd doet aanmelden en nu de e-mail.Je krijgt geen antwoordt op mails.
    wat blijft er nu over wat goed is??

    Groet Bert
     
  9. Het staat nu op de storingspagina.. ik vind dit vrij vlug..

    Groepsstoring
    sinds zondag 22 maart 14.24 uur
    Op dit moment is er een storing op onze mailserver. Het verzenden en ontvangen van email kan daardoor niet goed gaan. Tevens is het niet mogelijk om in te loggen op de webmail. Dit ligt niet aan uw computer, of aan uw instellingen. Wij werken hard aan de oplossing zodat u weer gewoon kunt mailen.
     
  10. Werkt weer, ben benieuwd voor hoelang.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina