1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Outlook express bezig met verifiëren

Discussie in 'Internet - Email' gestart door twigger, 19 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds 'vandaag' heb ik problemen met outlook express, als ik open dan blijft die verifiëren en na 1 minuut komt de melding of ik nog 60 seconde wil wachten, als ik dan op ok klik verschijnt 1 minuut later het schermpje waarin ik gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen maar dat is allemaal juist ingevuld.
    Sinds ze bij Ziggo mijn acount hebben overgezet van @home naar Ziggo heb ik eigenlijk al kleine problemen, altijd als ik outlook express open gaat die eerst 3 a 4 seconden verifiëren en dat was eerder nooit.

    Ik heb laatst al bij 'servers'> accountnaam mijn emailadres ingevult, dat was eerder gebruikersnaam maar als ik gebruikersnaam invul blijft probleem zich voordoen.

    Internet verbinding werkt wel goed.

    Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??

    Alvast bedankt
     
  2. Hier heb ik met slechts 1 van de 5 accounts deze problemen, ik denk dat we even af moeten wachten, er zou naar mijn idee onderhoud kunnen zijn.
    En ja, het is mij ook al een tijdje opgevallen dat het ophalen van de mail wat trager verloopt.
     
  3. Het is weer zover, bezig met verifiëren en even later de melding 'de server pop3 heeft al 60 seconden niet gereageerd, wilt u nog 60 seconden op een reactie van de server wachten? en 30 seconden daarna verschijnt het inlogscherm weer.
     
  4. Hier ook met 1 van 4 accounts...

    Werkt ook niet via webmail dus een storing bij Ziggo????
     
  5. P.M. me a.u.b. even je e-mail adres, dan kan ik even spieken of de accounts van de mensen die hierboven problemen ondervinden zich wellicht op dezelfde server bevinden. (Alle e-mail accounts zijn verdeeld over een scala aan servers .. vandaar dat er per account verschil in snelheid/beschikbaarheid kan zijn ... ).

    mvg,
    Chris
     
  6. Laat de P.M.'s maar zitten. Even bij het NOC gecontroleerd, er is idd een server in storing waar men mee bezig is. Schat dat als je 't met hooguit een uurtje weer probeerd de accounts met problemen weer beschikbaar zijn.

    mvg,
    Chris
     
  7. Ok... dan wachten we wel ff.. Thnx voor info. :thankyou:
     
  8. deze foutmeldingen krijg ik nu steeds:
    [​IMG]
     
  9. Dat kan kloppen ... de server met problemen, heeft deze nogsteeds. Even geduld nog a.ub., sorry voor het ongemak!

    De melding klopt dus : een tijdelijk probleem ;)

    mvg,
    Chris
     
  10. Storing breid zich uit... andere mailboxen doen het nu ook niet meer
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina