1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Welke aansluitingen modem alles in 1 extra

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door ajc01, 19 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik denk er over om z3 in te ruilen voor alles in 1 extra.

    het probleem is dat het fysiek niet even simpel in mijn woning is aangelegd.

    vraag 1: gaat de televisiekabel ook in het alles-in-1 modem of blijft die er gewoon buiten ?

    vraag 2: blijft de huidige splitter op de kabelaansluiting zitten ? (links tv, rechts internet)

    maw, gaat eerst de kabelaansluiting naa rhet modem om vervolgens van daaruit internet, telefonie en televisie te verspreiden ?
     
  2. Aangezien je al internet hebt van ziggo is het niet zo moeilijk. Als je een ander modem krijgt hoef je die alleen op de plaats te zetten waar je huidige modem nu staat. Zodra je dan de melding krijgt dat je telefoon is overgezet kan je de kabel van de telefoon in het modem pluggen en klaar ben je.

    Daarnaast kan je het ook gewoon laten installeren of gewoon zelf installeren. Al denk dat je niet eens iets hoeft te veranderen tenzij je een verouderd modem hebt waar je een ander voor krijgt.
     
  3. ok,
    bedankt

    dank blijft mijn huidige tv aansluiting etc. dus gewoon zo als het is.

    top, bedankt.
     
  4. vraag 1: gaat de televisiekabel ook in het alles-in-1 modem of blijft die er gewoon buiten ?

    Nee u krijgt alleen een kasje of wel digitale die gaat aan de kabel waar je de tv hebt

    vraag 2: blijft de huidige splitter op de kabelaansluiting zitten ? (links tv, rechts internet)

    alles blijf het zelfde je krijg een andere modem voor de telefoon en internet die gaan op een modem.

    En ziggo zal je niet snel een bericht sturen dat je telefoon al doet dit heb ik bij een kennis mee gemaakt die had telefonie van een andere bedrijf maar ze wilde bellen en lijn dood toen wisten ze dat ze over waren gezet.

    En verder de digitale kan even duren of ze moeten het op hebben gelost maar pas als je de digitale hebt gaat je contract van start.

    Succes
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina