1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Preview periode 6 a 8 weken

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door SIGGO, 18 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Okee, maar heb je nu nog steeds beeld op de gekozen pakketten? Of heb je nu op geen enkel kanaal meer beeld met die smartcard?
     
  2. Ik heb direct na aanschaf geen enkel pakket gekozen, dwz alleen het basis digitale abonnement dat iedereen heeft.Ik heb nu alleen nog maar op die kanalen beeld waarvoor je niets extra's betaald, die doen het dus allemaal nog(een stuk of 60 tv kanalen). Ik heb nu op de betaalkanalen allemaal de mededeling e 19 uw preview periode is verlopen. Ik heb precies 10 weken alle kanalen gehad, en heb nu een andere smartcard in de decoder gestopt en probeer nu opnieuw 10 weken alles te zien:schater:. Ik registreer deze kaart echter niet.
     
  3. Okee, bedankt voor deze toelichting. Ik stelde die vraag om er even zeker van te zijn dat de registratie ook echt door Ziggo was uitgevoerd. Het feit dat je nu nog beeld hebt op de kanalen van het basis pakket is daarvan een bevestiging.

    In principe zou het niet uit moeten maken of de smartcard nu wel of niet geregistreerd wordt. Zodra de smartcard in een ontvanger gaat wordt deze geactiveerd en begint te preview periode. Of Ziggo de duur van de preview periode kan bepalen via de activatie of dat de duur van de preview periode door de smartcard zelf bepaald wordt als gevolg van een instelling tijdens de productie van de smartcard is mij verder niet bekend. Als echter het eerste het geval is, dus door Ziggo bepaalt via het signaal dan is de kans denk ik redelijk klein dat de huidige preview periode nog steeds 10 weken is omdat de achterstand met het verwerken van smartcard registraties nu wel eens ingelopen zou moeten zijn. De tijd zal het leren.
     
  4. Je beschrijving hierboven is een juiste weergave van de huidige stand van zaken.
     
  5. Albertos

    Albertos Forum Member

    Berichten:
    554
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Locatie:
    Enschede
    Lid geworden:
    20 okt 2008
    Of je de smartcard direct na aankoop registreert of dat je daarmee een tijdje wacht heeft geen invloed op de duur van de previewperiode.
     
  6. Ik ben daar niet zo zeker van. Wie van de topiclezers heeft dit ook ooit bijgehouden?
     
  7. Mijn eerste smartcard heb ik gelijk geregistreerd en deze heeft de volle 10 weken preview gehad, ik heb nu mijn tweede smartcard in gebruik, maar die registreer ik niet, want dan trekken ze misschien alle smartcards dezelfde kant op dwz dan zien ze dat ik al een preview periode heb gehad van 10 weken:thankyou:
     
  8. Ik heb een geregistreerde smartcard met het digitaal totaal pakket erop.
    Deze heb ik ongeveer een 8 maanden nu schat ik.

    Nu heb ik pas een 2e smartcard gekocht voor de tv boven, uiteraard heb ik op deze kaart het preview pakket van een paar weken.
    Deze kaart heb ik laten registreren om dat digitaal totaal pakket te koppelen aan de eerste kaart zodat op beide kaarten heetzelfde pakket te zien is.

    Nu kom ik erachter dat het previewpakket op allebei (!!) de smartcards te zien is, of misschien hebben ze me alle pakketten vrijgeschakelt voor allebei de kaarten ?
     
  9. Dit is volgens mij een heuglijk feit, want dit kan niet in rekening worden gebracht als je die pakketten niet expliciet hebt besteld.
     
  10. Waarom maakt iedereen de slapende hond wakker?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina