1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe firmware

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door xahmol, 17 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Haha, typo, bedoel omdat hij bleef hangen. Had weinig tijd gister toen ik dit tikte.
     
  2. Elegant is anders ja. Zeker als je zelf op het werk zit en je een zwangere vrouw thuis hebt die niet snapt waarom de decoder het opeens nu weer niet doet. En dat voor de tweede dag.

    Gelukkig heb ik op mijn Harmony afstandsbediening ook een activiteit Analoog TV kijken gezet, heeft weer een relatie crisis afgewend :wink:

    Misschien idd die auto update ook maar uitzetten. Weet niet hoe vaak Ziggo van plan is dergelijke updates te doen?
     
  3. Ook bij mij hetzelfde toen in gisteravond ronf 21.00 uur thuis kwam lOAd in het scherm, TV niet aangehad melding stond er vanmoregn nog steeds.
    Stekker 30 sec van de stroom gehaald daarna startte hij weer op.
     
  4. Nog steeds geen release notes

    Wat ik ook verontrustend vindt is dat er nog steeds geen releasenotes beschikbaar zijn :no:. Nu is er ook weinig te melden, de meeste aanpassingen zitten in het interactieve gedeelte terwijl de TV mogelijkheden nog vol bugs zitten die niet zijn opgelost. Erg teleurstellend. Het is te hopen dat de markt voor kabeltelevisie snel wordt opengegooid. Misschien dat dat nog een beetje klantgerichtheid oplevert.......
     
  5. Snap je klacht niet, je hebt klachten m.b.t. een apparaat. Je kunt er ook voor kiezen om een Humax of Samsung HD ontvanger aan te sluiten (net als bij elke andere aanbieder). Staat los van Ziggo, je hoeft dit apparaat namelijk niet te gebruiken. Volgens mij is UPC de enige aanbieder die je dwingt om een standaard door hun geleverde decoder te gebruiken.
     
  6. Dat is met deze test maar gedeeltelijk waar natuurlijk. Ja, ik kan een andere decoder gebruiken, maar Ziggo suggereerd onder andere door de vragen op de vragenlijst dat ze óók willen weten of de Cisco het apparaat is waarmee ze moeten gaan. Ik meen ook op dit forum gelzen te hebben dat Ziggo en Cisco samen bezig zijn met de juist doorontwikkeling van het apparaat (daarom kan er op de Cisco ook Ziggo specifiek materiaal staan).

    Persoonlijk vind ik dan dat je van Ziggo mag verwachten dat ze óók kijken naar klachten over bugs in het geleverde apparaat. Of toch tenminste aangeven dat de bugs aan Cisco zijn voor gelegd en waar we bij Cisco terecht kunnen voor informatie over de afhandeling van de bugs.

    Helemaal geen informatie is slecht.
     
  7. Voorafgaand aan de Cisco ben ik ook in het gelukkige bezit geweest van de Siemens decoder. En ik heb een deja-vu.... En ik kan je zeggen dat het geen prettige deja-vu is! Het is jammer om te zien hoe weinig support er door Ziggo wordt geleverd op de door haar geleverde producten. Dat was bij de Siemens zo, dat is bij de Cisco en dat zal bij Humax niet anders zijn.
     
  8. Na de tweede update loop mijn decoder steeds vast.

    Ik heb mijn harmony zo ingesteld dat de decoder niet op standby gaat, (waarom weet ik eigenlijk niet:-P)

    Maar als k nu na een paar uur weer tv wil kijken staat de decoder muurvast, helemaal geen signaal. Dan helpt het alleen maar om de stekker eruit te trekken.
     
  9. ITV

    ik krijg mijn itv niet meer aan de gang. als ik deze opnieuw wil instaleren krijg ik de melding dat het niet gelukt is en dat ik eventueel de helpdesk moet bellen. kan dan kiezen voor opnieuw of annuleren. Daarna krijg ik de melding Code G.

    Het heeft allemaal prima gewerkt en ik heb niks veranderd. heeft iemand een idee. het probleem heb ik bij de oude en de nieuwe smardcards.

    alvast bedankt!!!
     
  10. Het probleem staat los van de smartcards. Je kunt het beste eerst de Cisco terugzetten naar de fabrieksinstellingen en de installatie opnieuw uitvoeren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina