1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe firmware

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door xahmol, 17 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als je bedoelt dat die ook voor dat bedrag rechtstreeks bij Ziggo zelf is besteld, dan ben ik inderdaad voorgelogen.
     
  2. ik heb hem idd via ziggo voor 399, toen ik bestelde was ie 429 maar 2 dagen later 399, heb toen geld terug gevraagd en gekregen.
     
  3. Correct, ik heb ook mijn rekening gecorrigeerd gekregen naar 399. Zou je er bijna nog blij mee moeten zijn ook.... Zit al ruim over de 399 aan ergernis.

    Als Ziggo me had aangeboden dit :censored:-apparaat terug te nemen had ik hem allang niet meer gehad, maar helaas liggen de problemen niet aan het apparaat ,maar aan mij. Volgens Ziggo dan natuurlijk :giveup:
     
  4. Kunnen we weer ontopic gaan en terug naar de firmware?

    Zaken die mij nog steeds storen:


    • DVB-ondertitels die nog steeds soms wegvallen
    • Bij programmeren via de EPG en de record-knop valt de Cisco soms spontaan uit het menu en naar het TV-beeld bij het selecteren van de tweede of derde opname
    • Waarom wordt de EPG-data niet gebufferd als de decoder aan staat en je aan het TV kijken bent? Elke keer als je de EPG oproept lijkt deze weer opnieuw gevuld te moeten worden, ook al heb je net een minuut geleden in de EPG zitten kijken. Dit maakt dat het apparaat nog trager aanvoelt dan het al is :(
     
  5. En wat dacht je van 1 pagina teletekst in het geheugen! Elke keer die hele lijst weer afwachten, dat is echt pre historisch!
     
  6. Je moet klanten niet meteen de volle functionaliteit bieden van een apparaat; wellicht kun je dat later nog apart verkopen als "dienst".
    :pompom:
     
  7. Hoi Maurice,


    1.Zou je voor mij een paar voorbeelden kunnen leveren dat je storing had met de ondertiteling (wegvallend)
    2.het 2e wat je aangeeft ziet ernaar uit als een foutje in de firmware , normaal zou je gewoon door kunnen gaan naar het menu.
    3.Ik durf je hierover geen direct antwoord te geven , over het algemeen lijkt het mij dat hij niet elke keer de EPG data opnieuw zou moeten binnenhalen , de cisco heeft genoeg buffer ruimte hiervoor om het gewoon op te slaan.

    pm mij even met wat meer info over je problemen en ik ga kijken wat ik voor jou hierover kan vinden.
     
  8. is er weer een nieuwe firmware update vandaag?
    Mijn cisco staat op updating in progress, en op de display staat load.

    Wie weet er meer?
     
  9. problemen

    De tijd staat 4 minuten voor bij mij op de decoder (kan ik die handmatig terugzetten?)

    Ik kan niet meer rechtstreeks bij timeshift naar een andere zender, moet dan eerst op stop duwen en vervolgens kan ik naar een andere zender.

    Iemand anders hier ook last van?
     
  10. Ja klok loopt hier ook voor.

    Hier heb ik geen last van.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina