1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe firmware

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door xahmol, 17 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Haperende opnames

    Sinds de nieuwe Firmware heb ik regelmatig dat een opgenomen programma bij het afspelen even blijft hangen of dat er beelden tussenuit vallen. Ben ik de enige die dit heeft of herkennen meerdere mensen dit??
     
  2. niet in frimware update

    Zoals gezegd even gecheckt maar het volumeprobleem (in elk geval op Discovery HD) is nog niet verholpen.

    En favorieten naar eigen believen op volgorde zetten kan ook nog niet.

    Neem daar nog bij de niet in HD meegezonden (en dus lelijke) ondertiteling op de HD kanalen, en ik hoop dus op een spoedige extra firmware update.

    Kitaro, kan je iets zeggen over de datum en inhoud van een evt. geplande volgende firmware update? En begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben zeker blij met de firmware update, maar blijft altijd mooi om te streven naar perfectie niet waar?
     
  3. Is nog niets van bekend.
     
  4. :schater:

    Dat is inderdaad een mooi streven, maar de Cisco is echt nog héél ver weg van perfectie. Laten we eerst maar eens streven naar redelijk functioneren.

    Alles is nog steeds super traag. Bij het zappen is de volgorde wat anders, maar de tijd die het duurt is nog steeds hetzelfde. Ik krijg nog steeds conflicterende spookopnames in m'n lijst met op te nemen programma's, en kan dus nog steeds niet vertrouwen op de opnames. EPG-opname kan je nog steeds niet op "wekelijks" zetten zonder problemen. Twee programmas tegelijk opnemen kan nog steeds niet. En zo kunnen we vrijwel alle onderwerpen uit de bug-en wish-list opnoemen, waar niets aan gedaan is :no:

    Bijna had ik de handdoek in de ring gegooid na deze trieste minimale firmware-update en was ik overgegaan op de HUMAX. De irritatie is zo groot dat ik het financiële verlies voor lief wilde nemen :giveup:

    Helaas komen op het forum deel van de HUMAX nu ook berichten binnen van onbetrouwbaarheid bij opnames. Ik wacht nog wel even.... :censored:
     
  5. Ik herken dit helaas ook. Ik heb het idee dat veel van het development-budget is gegaan naar nieuwe features in plaats van de basis functionaliteit perfectioneren.

    Het opnemen gaat bij mij wel aanzienlijk beter.
     
  6. Dit is zooooooooooo herkenbaar. De firmware upgrade is echt een lachertje :schater:, de problemen worden niet opgelost. En ik ben echt bang dat hetzelfde gaat gebeuren als destijds met de Siemens. Daar is eenmaal een firmware upgrade geweest en daarna nooit meer ondanks alle problemen. Als je een uitgetest apparaat op de markt brengt is een firmware upgrade nauwelijks noodzakelijk, bij deze aparaten is er echter op geen enkele wijze sprake van een uitgetest aparaat en dien je dus regelmatig upgrades uit te brengen. Echter, als de buit binnen is dan is firmware upgrades alleen nog maar een kostenpost. Ziggo richt zich nu liever op de Humax, en over 6 maanden op een nieuwe Samsung en over 12 maanden op een nieuwe Philips en noem maar op. Het bedrijf moet kiezen voor een aparaat en daar ook fatsoenlijke service op bieden en anders geen 400 euro vragen voor een slecht functionerend ding :no:!
     
  7. Ben nu bezig met het herprogrammeren van opnames (zie issue over de zomertijd) en kom het volgende tegen. Allereerst is het menu nog veeel trager als voor de firmware upgrade....... Ten tweede vlieg ik na het toevoegen van gemiddeld 2 opnames het menu uit! Aangezien je niet meer in een keer kan instellen dat je een programma wekelijks wil opnemen (voor de FW upgrade was het simper, de rode opname knop was om één opname toe te voegen en de blauwe optie knop kon je meteen instellen dagelijks, wekelijks, ma-vr et cetera. Maar deze functionaliteit was iets te handig dus die is er uit gehaald....) heb ik zojuist 3 opnames toegevoegd (dagelijkse en wekelijkse) in de tijd van 10 minuten! :giveup::giveup::giveup:Geweldig. Ik zou zeggen, bedankt voor deze fantastische upgrade. We zijn er enorm op vooruit gegaan
     
  8. Ik ontving vandaag een mailtje van Ziggo dat er nieuwe software voor de cisco beschikbaar is. Is dat deze update waar we het al over hadden, of is er nòg een nieuwere?
     
  9. Dat ervaar ik ook, een vervelende bug. Na het aanpassen van een timer kom je niet meer terug waar je was (in mijn geval meestal de timerlijst). Aan het build en testproces kan blijkbaar nog iets verbeterd worden :)
     
  10. Mijn decoder deed net wel even raar met wat 'LOad' en andere meldingen in beeld na een koude start. Ik dacht nl. dat de decoder een koude start nodig had om dat interactieve tv het weer niet doet.

    Ik her-configureer nu iTV; zo even kijken welke software versie ik nu heb.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina