1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Sport1 HD

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door CROland, 17 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook in casema gebied sport1HD en nog nu FTA..:applause:
     
  2. Re:

    Misschien een storing? Alhoewel ik hoop van niet. :wink:
     
  3. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Kan best.

    Hier bij Multikabel is Sport1HD momenteel ook FTA. :wink:
     
  4. Voor het eerst dat ik Sport1HD kan ontvangen. Nieuw is ook dat deze zender via netwerkcode 5555 is te ontvangen. Voorheen was dit alleen op het testnetwerk en dan met een foutcode. Misschien toch een blijvertje? :pompom:
     
  5. Sport1 HD is vanaf vandaag ook beschikbaar voor de Sport1 klanten in het voormalige Casema gebied.

    Het kortstondig FTA staan zal te maken hebben met deze omzetting.
     
  6. Hulde! :wink:
     
  7. we nemen jullie vragen altijd serieus maar het kost vaak de nodige tijd voor de onderhandelingen om een accoord te bereiken alsvorens we de gevraagde wijziging ook daadwerkelijk kunnen doorvoeren.
     
  8. Kan ik voorstellen. Maar de communicatie rond dit punt door Ziggo was bijzonder beroerd. Zeg gewoon wat er aan de hand is/was en draai er niet om heen. Maar goed..hij zit er op...en we zijn weer blij. :wink: Dank hiervoor

    Grtn

    Herman
     
  9. Re:

    Ik sluit me hierbij aan. Kort een melding dat er onderhandelingen lopen of iets in die trant was voldoende. Nu was het doodstil. Misschien dat Ziggo iemand kan aannemen die de communicatie naar buiten eens gaat verbeteren. Het is een kleine moeite, maar levert wel meer begrip op onder de klanten.

    On-topic: :applause:
     
  10. WOOOOOOOOOWWWW. Dit is fantastisch. Ik ben blij dat al onze mailtjes/berichten nut hebben gehad. Vanuit Amersfoort wil ik alle mensen die hier verantwoordelijk voor zijn van dit forum enorm bedanken. Top.

    En zoals hierboven al geschreven. Het is wel handig om wat meer naar buiten toe te communiceren over dit soort dingen. Levert meer respect op vanuit de klanten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina