1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

"mijn ziggo" gegevens niet accuraat?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door om1, 17 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb nu sinds kort alles in 1 en zag vanavond "mijn ziggo"verandert.
    Nu zie ik dat mijn oude Televisie Z1 er ook nog steeds bijstaan.

    Ik ging er van uit dat bij het alles in 1 de Televisie inclusief was?
    Of interpeteer ik de pagina "mijn ziggo"niet correct?
    (Edit:lettertype)
     
  2. Soory voor het lettertype.
    Bedankt vor je reactie.

    Ik neem aan dat je verwijst naar

    Ik heb nog geen rekening onvangen van mijn nieuwe situatie, ik zag alleen dat mijn oude televisie abbonnement nog vermeld stond als aparte dienst.
    Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt maar ik vroeg het me even af.
     
  3. Ik ben zelf ook over gegaan naar alles-in-1. Bij mij klopt "Mijn Ziggo" ook nog niet en de factuur is ook nog niet goed. Erover gebeld en de medewerker gaf aan dat de factuur de volgende maand gecorrigeerd zal worden. Ben benieuwd.
     
  4. Bij een overstap van losse diensten naar een Alles-in -1 pakket gaat het abonnement meestal vrij vlot in, alleen de facturatie loopt achter, omdat dit door zogenaamde randsystemen gebeurt, deze hebben langer nodig om alle gegevens te verwerken.
    Er zijn mensen die opeens geen internet meer betalen terwijl ze dat eerst wel hadden, dit is gewoon een teken dat er dus wat aan het gebeuren is in die randsystemen.
    Hou er maar rekening mee dat er "opeens" een factuur komt waarop alles in 1x berekend en verrekend wordt, dit zijn héél verwarrende en complexe facturen voor een klant, maar kloppen doorgaans wel.
     
  5. Ik zit er dan ook bij mijn eerst volgende factuur bovenop. De laatste factuur was ook opeens erg prettig. De helft niet gefactureerd. Centjes staan apart, dus mij foppen ze niet.
     
  6. Nu eens wat positief nieuws: na mijn klacht via het contactformulier is het verkeerd geftactureerde bedrag gecrediteerd. Op "Mijn Ziggo" staat een creditfactuur. Gek is wel dat ik geen email oid heb gekregen hierover, maar ik klaag niet, dit is redelijk snel en accuraat afgehandeld.

    Telefoonnummerwijziging is nog steeds "kwijt"...
     
  7. keek ook even op mijn ziggo factuur van mei nog niet te zien wel een achterstand van 124euro terwijl ik elke maand heb betaald en er niks heb bij besteld gaat weer lekker dus:no:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina