1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

"mijn ziggo" gegevens niet accuraat?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door om1, 17 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat klopt ja en die brief heb ik ook gehad. Maar zoals gezegd zou het handig zijn als Mijn Ziggo gewoon up-to-date was, zodat je kunt zien dat je wijzigingen inderdaad verwerkt zijn.

    Ik heb op 13 maart Interactieve TV opgezegd en een derde smartcard geactiveerd. Beide zaken staan nog steeds niet op Mijn Ziggo en Interactieve TV is nog in rekening gebracht voor april, ondanks de bevestigingsbrief.

    Leuk dat je Ziggo probeert te verdedigen, maar ze moeten gewoon zorgen dat ze hun zaakjes op orde hebben. Het zou helemaal niet nodig hoeven zijn dat ik "bewijs" nodig heb om geld terug te vorderen van ze.
     
  2. Je hebt een maand opzegtermijn, dus loopt je abonnement pas per 30 april af. Daarnaast kan het klantsysteem maar 1 wijziging tegelijk aan, dus staat de activering van de 3e smartcard 'in de wacht' tot de opzegging afgerond is.
     
  3. Ik heb sinds eind januari alles in een plus, nog steeds niet bijgewerkt op mijn ziggo.
    Ook factuur klopt nirt, ik betaal alleen voor extra hdtv pakket.
    Dit is al vanaf januari zo.
    Hierover half februari gebeld met helpdesk, en zij zouden dit in orde brenegen.
    Na weer verkeerde factuur half maart gemaild en hier nog steeds geen antwoord op gekregen.
    Techniesch is bij mij alles in orde, maar administratief klopt er niets van.
    Wat kan ik hier verder nog aan doen ?

    groeten janos
     
  4. Kleine update. Het is nu 20 april. Ik heb nog steeds geen enkele factuur ontvangen. Mijn Z1 abbo is begin februari ingegaan, digitale TV 10 maart.

    Ik ben wel benieuwd wanneer de eerste factuur komt. En hopen dat hij goed is, want anders zullen de foute bedragen (ivm het dubbele Z1 abbo) steeds meer oplopen. Maar we wachten verder geduldig af.
     
  5. Mijn ziggo loopt erg achter.
    Heb nu al 4 weken Alles in 1 extra maar in mijnziggo staat nog steeds alleen me tv abo.
     
  6. Ik ben van digitale tv overgestapt naar Alles-in-een Plus. Vanwege een probleem met 2 klantnummers stond op Mijn Ziggo eerst alleen het volgende:

    Radio & Televisie Televisie Z1

    Nu staat er:

    Telefonie Z1 telefoonlijn
    Internet Abonnement Alles-in-1 Plus
    Radio & Televisie Televisie Z1

    Het idee van alles in een plus is toch dat alles in een is, nu staat er alsnog 3 verschillende dingen? Daarnaast staat er nergens digitale TV bij, dit kan komen doordat mijn digitale tv op het klantnummer stond dat is beeindigd. Ik had verwacht dat dit met de levering van het AiE Plus pakket wel verholpen zou zijn maar het staat er nu nog niet. De tuner met smartcard heb ik nog niet ontvangen maar op deze manier kan ik de smartcard niet registreren als ik 'm ontvang denk ik?

    M'n digitale tv werkt trouwens wel..
     
  7. Maar via speedtest.net is je snelheid wel gewoon goed?
     
  8. Speedtest.net vindt steeds dat ik tussen de 15 en de 60Mbit download maar dat lijkt me niet bijzonder betrouwbaar (getest op verschillende servers). Als ik download met Grabit dan zit ik strak op 1,2MB/s, snelheid klopt dus wel.
     
  9. Ook aardig... net m'n 2e telefoonnummer bij contactgegevens gewijzigd. Meldt Mijn Ziggo: "de wijziging wordt binnen 2 weken verwerkt".

    2 weken om een telefoonnummer wijziging te verwerken? Das snel! Hoewel bij Ziggo twee weken denk ik eerder twee maanden betekent.

    En helemaal interessant is dat ze automatisch dat 2e nummer gewijzigd hadden in m'n toekomstige Ziggo telefoonnunmmer, dat nog helemaal niet aangesloten is, omdat ze te sloom zijn om een modem op tijd toe te sturen. En dan nog: ik ben helemaal niet van plan dat nummer te gaan gebruiken. Het gaat mij om de internet aansluiting. Telefoon laat ik via een andere partij lopen.
    Kortom, deze automatische wijziging van het 2e telefoonnummer is niet OK in mijn geval.
     
  10. Net m'n eerste on-line factuur gekregen met daarnaast per post een nette brief dat deze factuur over een aantal maanden gaat en daardoor hoger uitvalt. Ik waardeer deze brief, maar:

    waar ik al bang voor was, de kosten voor het per abuis aangemaakt Televisie Z1 abbonnement zijn TOCH in rekening gebracht, ondanks eerder toezeggingen van de HD. Ik moet dus helaas actie ondernemen om het abonnementsgeld en de aansluitkosten terug te krijgen.

    Verder is de mutatie van m'n telefoonnummer in Mijn Ziggo nog niet verwerkt, en we zijn nu meer dan twee weken verder... maar ik wacht dat geduldig af.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina