1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

"mijn ziggo" gegevens niet accuraat?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door om1, 17 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. en juist het makkelijk maken is soms het probleem. als je alles automatiseert haal je de fouten er nooit uit. het even opnieuw invullen is geen werk en zo kunnen onverhoopte fouten er toch uit gehaalt worden. ik denk dat dit hier dezienswijze is van ziggo. als je goed rond zoekt op het internet kom je deze situaties bij veel bedrijven tegen
     
  2. Ik snap echt niet wat je bedoeld. Als ik iets opnieuw invul en de gegevens corresponderen niet met eerdere gegevens dan weet de medewerker toch nog steeds niet welke de juiste zijn?

    Verder zijn helpdesk medewerkers toch hoop ik bezig met het beantwoorden van vragen en niet met het vergelijken van ingevulde gegevens.
     
  3. Even een update: de keuzepaketten zijn nu wel te zien op "mijn Ziggo", maar het dubbele Z1 abbo staat er nog wel. De helpdesk heeft me bezworen dat het allemaal goed zal komen; moest wel twee keer een contactformulier invullen omdat de 1e keer een andere vraag werd beantwoord dan die ik gesteld had.

    Nu maar de factuur afwachten. Volgens de ziggo site (FAQ over facturen) zou die per de 20e beschikbaar moeten zijn, maar ik heb zo het idee dat dat wel eens langer zou kunnen duren.
     
  4. En inderdaad, nog geen factuur.

    Ben ik nou te veeleisend? Is het zo gek om te verwachten als de website zegt: "factuur staat er op z'n laatst de 20e v/d maand" om het dan vreemd te vinden dat er drie dagen daarna nog niks staat?

    Ik zal het wel overleven hoor... ;-) maar ik ben blij dat ik alleen TV afneem bij Ziggo. Internet en telefoon heb ik teveel nodig om in de handen van Ziggo te geven.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2009
  5. Wat een vreemde reacties worden hier weer gegeven. OM1 geeft geheel terecht aan dat er wat zaken vreemd zijn en daar heeft hij volkomen gelijk in. Het niet up to date zijn van Mijn Ziggo is misschien wel een bekend probleem maar daarmee blijft het een probleem. Het inderdaad volledig opnieuw in moeten vullen van een webformulier met gegevens die keurig 1 scherm eerder vanuit het systeem getoond worden is ronduit belachelijk. Goed, er valt weinig aan te veranderen en ja we zullen er mee moeten leven, maar ik begrijp de frustratie van de topicstarter volkomen.

    @OM1: ik heb al vele vreemde zaken in "mijn ziggo" zien staan, maar op de een of andere wijze komt alles op de factuur toch weer goed. Ik hoop dat het bij jou eveneens juist verwerkt wordt.
     
  6. Ach ja, ik snap het ook wel een beetje. Veel mensen hebben veel grotere problemen met Ziggo dan ikzelf. Lees maar eens na hoe Brammetje over Ziggo denkt na z'n recente ervaringen.

    Dus dan lijken mijn kleine probleempjes niet zo relevant. Maar in de IT sector (en daar draait het om bij Ziggo) is het wel: the devil is in the details. Een klein foutje dat een detail lijkt kan grote gevolgen hebben.

    En als eenvoudige details al niet goed zijn, dan geeft dat toch wel te denken over de algehele kwaliteit van de IT systemen bij Ziggo. Maar, ja, dat daar het een en ander mis mee is is geen nieuws...
     
  7. Ik moet zeggen dat ik het ook erg lastig vind dat Mijn Ziggo zover achterloopt.

    Ik heb een paar weken geleden mijn Interactieve Televisie pakket opgezegt, maar dat staat er dus nog steeds bij en is ook weer vrolijk in rekening gebracht voor de nieuwe maand :(

    Verder heb ik toen ook een derde smartcard laten registreren die nog niet zichtbaar is.

    Ook het feit dat alledrie mijn smartcards nu allemaal hetzelfde pakket hebben is nog niet te zien.

    Kan dit niet gewoon 1 keer per dag ge-update worden vanuit de databases van Ziggo?
     
  8. Maar wat is het probleem nou precies????? Dat het 3 dagen duurt voordat 'Mijn Ziggo' up to date is? Je weet toch welke producten je hebt? Of heb je stiekem een fettish om te kijken naar de ├╝berwarme producten die op 'Mijn Ziggo' vermeld staan? (is natuurljk sarcasme en dient niet als waarheid bestempeld te worden en als zodanig ook niet aangenomen te worden). Die bevestiging van nieuwe producten krijg je ook iedere keer na een wijziging op papier.

    Je zegt het zelf al... compleet afgesloten zijn van internet en telefonie is in mijn ogen veel erger dan dat 'Mijn Ziggo' even niet up to date is. Dat heet relativeren ;) Suc6 verder.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mrt 2009
  9. Na elke wijziging krijgen wij gewoon een brief thuis waarbij alles zwart op wit staat. Zelfde met nieuw Film1 pakket, zelfde als bij het toevoegen van de 3e smartcard. Is toch genoeg bewijs om geld terug te krijgen als het teveel geïncasseerd is? Alle gegevens staan keurig op papier en die krijg je ook al vaak binnen een aantal dagen.
     
  10. Mijn "probleem" met "Mijn Ziggo" is meer iets van teleurstelling.

    Ik dacht "handig, om mutaties door te geven en te kijken of ze goed verwerkt zijn".

    Dus niet: mutaties opgeven werkt niet handig en de informatie die getoond wordt is nog steeds niet up-to-date:
    mijn door Ziggo "per ongeluk" aangemaakte dubbele abbo Z1 staat er nog steeds, en is er geen factuur te zien.

    Kortom, hoewel "Mijn Ziggo" voor veel mensen lijkt te werken, is het in mijn geval eerder een bron van ergenis dan dat het helpt.

    Natuurlijk krijg ik ook papieren informatie, maar uit die informatie was bijna niet te halen dat er een tweede Z1 abbo was afgesloten op mijn naam. Pas na lang studeren bleek dat. In eerste instantie dacht ik dat het een update op mijn bestaande abbo was.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina