1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

UItgaande mail naar Yourhost account doet het niet

Discussie in 'Internet - Email' gestart door ronaldo74, 16 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal!

    Om maar meteen te verduidelijken dat ik op dit gebied (nog) een nitwit ben en niet uit de al eerder geposte berichten kom, hoop ik dat er toch wat reakties komen op mijn vraag.

    Ik heb sinds enige tijd een mailadres bij Yourhosting.nl
    Nu kan ik op mijn Casema account wel mail via Yourhosting ontvangen, maar krijg bij versturen van mail via Yourhostingmail en smtp.casema.nl continue een foutmelding...

    NU heb ik gelezen dat Casema port 25 zou blokkeren, maar..... hoe kan ik dit nu oplossen?

    Met de geposte items kom ik er namelijk niet uit!

    Thanks alvast voor jullie hullep ;-)
     
  2. Hi!

    Correct, gewoon je mail versturen dus via smtp.ziggo.nl.

    Wat vboor melding krijg je ? Zal iets met het adres te maken hebben waarmee je verstuurd, bestaat dat adres bijvoorbeeld wel?

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Raymond,
    Ik krijg bij verzenden de volgende fout:

    Kan het bericht niet verzenden. De verificatie-instelling is mogelijk niet juist voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP]. U vindt informatie over dit probleem in de Help. Zoek naar 'Problemen oplossen in Windows Mail' en raadpleeg de sectie 'Ik heb problemen met het verzenden van e-mail'. Als u hulp nodig hebt bij het vaststellen van de juiste serverinstellingen, neemt u contact op met de serviceprovider voor e-mail.
    Het geweigerde e-mailadres was prive@casemal. Onderwerp 'Fw: Laatste kans: profiteer nog 5 dagen van onze bestsellers', Account: Prive, Server: 'smtp.casema.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 Unrouteable address', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79

    Het mailadres bestaat zeker want ik kan er wel post op binnenhalen.
    Het is een mailadres van Yourhosting en ik wil dus via Outlook op de account van Yourhosting verzenden, echter hiervoor zou ik het smtp van casema moeten gebruiken maar dit werkt dus niet.

    Ik hoor van je (of iemand anders natuurlijk)
    Ron
     
  4. Nou JA!

    Heb ik dus casema veranderd in Ziggo, werkt het wel!
    Hoe makkelijk kan iets zijn.... als je het weet!
    :-P

    Bedankt dus!
    Ron
     
  5. poort 25 --> poort 2525

    poort 25 wordt door Ziggo geblokkeerd.

    Veel hostingproviders hebben een alternatieve poort beschikbaar hiervoor. vaak wordt poort 2525 gebruikt hiervoor.

    Informeer hiervoor bij je provider als je toch graag gebruik van hun smtp wil maken die over het algemeen stabieler is dan die van Ziggo
     
  6. Hi!

    Dat laatste is onzin.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina