1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo genomineerd voor Flater Award

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ouwehond, 16 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nog meer on topic.

    "In de regio Utrecht waren er vooral afgelopen zomer en najaar veel klachten over Ziggo. Vooral de slechte bereikbaarheid van de helpdesk was een doorn in het oog van veel consumenten."

    dus niet alleen maar de helpdesk.
    nu vraag ik mij toch af hoe kan dat nou?
    aangezien dat toch grotendeels was/zou zijn opgelost...

    hebben ze er dan HD medewerkers uit gegooid,of zijn er nog steeds heel veel klachten?
    want de helpdesk en klanten service zijn 2 verschillende afdelingen,en als ik iets wil bestellen ben ik binnen no time aan de beurt als ik bel.

    ziggo heeft zo zijn probleempjes maar over het algemeen valt het wel mee is op dit forum al meerdere malen gezegd.

    maar de consumentenbond zit er ook wel eens naast [dat klopt] maar waarom zou de consumentenbond dan ongeloofwaardiger zijn?

    laat ik dan 2 positieve dingen zeggen over ziggo:

    1) ik heb gisteren gebeld om mijn extra pakketten te laten activeren op mijn 2e smartcard,binnen een paar uur deed alles het op de 2e smartcard,zonder reset van wat dan ook... dikke plus daarvoor!
    2) ik vind KPN nog vele malen slechter dan ziggo.
     
  2. Dat verschilt eigenlijk per gebied.

    Er zijn inderdaad agents die maar 1 ''skill' hebben en dus de hele dag aanmeldingen invoeren of de hele dag storingen verhelpen. Het vervelende bij deze agents is dat wanneer je een 2e vraag hebt of je vraag toch niet bij de skill van de agent past, je doorverbonden dient te worden om je toch juist van dienst te kunnen zijn. Dit af en toe tot het vervelende aan toe.

    Maar er zijn ook zo genaamde 'multi skilled' agents. Deze kunnen je in principe overal mee helpen. Zowel administratief als technisch dus.

    Het zijn vooral de call centra in de voormalige @home gebieden en deels in het voormalige Casema gebied waar de agents werken die maar 1 skills beheersen.

    De klantenservice/helpdesk agents in het voormalige Multikabel gebied zijn over het algemeen allemaal multi skilled.
     
  3. Als we toch lekker bezig zijn met Ziggo onderuit halen weet ik er nog één.

    Ziggo was maandagavond (verlenging van zaterdag) vertegenwoordigd door Gradus Vos bij kassa.

    Een man van 73 scheen voor €2200 gebeld te hebben met 0906 nummers. Terwijl hij niet thuis aanwezig was, meneertje Vos (grootste zakkenvuller bij Ziggo) bleef stug volhouden dat er van de modem vast en zeker gebeld moest zijn

    Dan de uitleg over telefonie met internet. Ik wist niet dat dat kon met een kabelmodem, zomaar per ongeluk software binnenhalen waardoor de tikken van mijn telefoon door kunnen lopen:?:

    Maar door een waarschijnlijke storing kreeg de man uiteindelijk voordeel van de twijfel. Ja, ja.

    http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr=kassa_artikel&number=4558454
     
  4. Zal geen handige uitspraak van mij zijn, maar ik durf wel te roepen dat dit onzin is... De huidige kabelmodems is dat simpelweg technisch niet mee mogelijk!!!
     
  5. De enige manier waarop dit kan, is wanneer de oude inbelmodem van de PC nog op de telefooninstallatie is aangesloten, en er op de PC een Dialer actief is.
     
  6. Ziggo blinkt echt uit in flaters:!:
     
  7. Waar slaat dit nu weer op, kom eens met feiten.

    Harry
     
  8. Slaat op dit verhaal:!: Wanneer Gradus Vos iets beweert wat technisch niet kan.

    Als ik het verkeerd heb zeg het maar.
     
  9. En dan nog als kleine aanvulling: die zal je niet gebruiken via je Ziggo aansluiting... :wink:
     
  10. De consumentenbond, die onderzoeken van ze gebruik ik het liefst als toiletpapier.

    Ja, Casema/Ziggo heeft problemen gehad met de fusie maar is inmiddels weer op het oude Casema niveau, dwz stabiel en waar voor je geld.

    Als ik zie wat mensen soms voor problemen aan Ziggo toeschrijven ligt dat puur aan hun eigen onkunde of onwetendheid (nee, dat is niet altijd zo).

    En de hele dag een speedtest refreshen om te zien of je je lijn volledig dichttrekt (waarbij zo'n speedtest site altijd een discutabel resultaat geeft), get a life mensen, gebruik die tijd lekker om eens je volgende illegale FTD download uit te zoeken (ja, dit heet chargeren).

    Zo, weer genoeg vertier geweest op dit forum, ik ga me eens verdiepen in het nut van SSL naar je lokale newsserver :schater:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina